niedziela, 6 października 2019

ONA BY TAK CHCIAŁA

Dobry wieczorek Kochani! 😈😈😈

ONA BY TAK CHCIAŁA... kto jeszcze nie słuchał tego kawałka to lepiej niech posłucha ha ha ha ❤. Nie słucham takiej muzyki, ale to jest HIT! Myślę, że noc sylwestrowa będzie należała do tej piosenki. Jak usłyszałam ten utwór w telewizji to zaczęłam tańczyć i od razu miałam lepszy humor.


Ronnie Ferrari? Nigdy o nim nie słyszałam, ale po tej piosence, każdy go będzie znał, bo cóż... ta muza porywa do tańca i o to w takiej twórczości chodzi. Nie jest to cudowny Niemen, ani seksowny Prince, ale jest to FAJNE, ot tak, po prostu idealna muzyka do tańca. A po kilku shotach każdy będzie tańczył przy tym utworze. Poza tym ta piosenka zachęca do seksu, bo ma w sobie coś zmysłowego. Serio! Impreza, shoty i dobry seks na kanapie 😈 - ja to w ten sposób widzę. 

To będzie piosenka mojego Sylwestra ha ha ha ❤😈😈😈😈😈.


Buziaki Misiaki! 👄👄👄


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz