czwartek, 12 grudnia 2019

Inspirujące Obrazki

Dzień dobry Kochani! ❤ Dzisiaj postanowiłam, że napiszę dla Was post pełen inspirujących mnie obrazków/zdjęć/fotografii. Zawsze szukam inspiracji jeśli chodzi o mój wygląd czy też wystrój wnętrz, więc uznałam, że taki post powinien Wam się spodobać, ponieważ interesujecie się moją osobą to chcę Wam pokazać co mnie inspiruje do zmiany i działania. Zapraszam do kolorowej i bardzo przyjemnej lektury 😈😇!

Uważam, że to zdjęcie Seleny Gomez jest piękne. Taki typ kobiet bardzo mi się podoba. Jeśli chodzi o tę fotografię, to z niej inspirowałam się całe życie makijażem jaki ma tutaj Selena. Kiedyś non stop nosiłam czarną kreskę na górnej powiece i czerwone usta. Uważam, że taki makijaż jest bardzo ponadczasowy, elegancki i co najważniejsze kobiecy.

Kiedyś fascynowała mnie taka chudość. Dzisiaj wolę zdecydowanie kobiece kształty.

Uwielbiam eleganckie kobiety z klasą. Niestety u coraz mniejszej ilości kobiet można coś takiego wyczuć w jej stylu, mówieniu i sposobie poruszania się. Szkoda!

Ubóstwiam wiktoriański styl! Przepięknie!!! ❤❤❤

Popieram legalizację marihuany 😈😈😈. Czy czyta mnie ktoś kto oglądał Skinsów? Swoją drogą uwielbiałam Cassie i jej - Oh wow, lovely! ❤❤❤ Bardzo urocza i taka... (uciekło mi słowo)... osobliwa... hmmm... specyficzna osóbka.

Marzę o takiej opaleniźnie, ale zdaję sobie sprawę, że w moim przypadku to musiałabym zacząć spać w solarium aby takową osiągnąć przy mojej arystokratycznej bladości ha ha ha ❤.

Od zawsze podobały mi się opaski z uszkami i brokatowe cienie do powiek. Uroczo! ❤

Ubóstwiam te ciasteczka ❤❤❤❤❤❤❤

W latach nastoletnich słuchałam Avril Lavigne nałogowo. Zdecydowanie byłam punkówą kiedy miałam 15 lat, ZDECYDOWANIE.

Kocham Lindsay Lohan ❤❤❤. Jest świetną aktorką, seksowną z ogromnym urokiem osobistym. Zawsze podziwiałam jej naturalnie rude włosy i piegi.

Znowu piękna Lindsay. Kiedyś kolor fioletowy był moim ulubionym kolorem. Uważam, że ruda kobieta odziana w fioletową szatę plus złote dodatki to niesamowite zestawienie. Magic! ❤

Te nogi są przepiękne! ❤❤❤

Jeśli schudnę 20 kilogramów to zapiszę się na POLE DANCE. Zawsze chciałam nauczyć się tańczyć przy rurce.

Taka rudość to moje marzenie od dawna. Skoro zrealizowałam marzenie o byciu blondynką to o byciu rudą także. Wszystko jest kwestią czasu.

Zawsze wyznawałam zasadę MM i póki ją się stosuje to wszystko jest dobrze ha ha ha.

Bywam sukowata jeśli mam ochotę lub coś mnie strasznie wkurwi 😈. Jestem oazą spokoju, ale jeśli coś mnie wyprowadzi z równowagi to wszystko będzie płonąć i dymić.

Zapamiętajcie to raz na zawsze ❤❤❤❤❤❤❤❤❤.



I na dzisiaj to wszystko moi Kochani. Obrazki są zaczerpnięte z Internetu jakieś 7 lat temu. Mam nadzieję, że czymś się zainspirujecie, być może coś się Wam przyda. Z mojego doświadczenia mogę Wam powiedzieć, że posiadanie folderu z inspirującymi obrazkami i od czasu do czasu przeglądanie go skutkuje tym, że po czasie, czy to po roku czy po kilku latach to co oglądaliście zaczynacie posiadać. Także polecam tę metodę na przyciąganie tego o czym marzymy.


Tymczasem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz