poniedziałek, 16 grudnia 2019

Świąteczny klimat w Zgierzu

Dzień dobry moi Drodzy 😇😇😇. Tym razem wybrałam się na chwilę do Zgierza aby zobaczyć świąteczne dekoracje. I nie żałuję, ponieważ bardzo mi się podobały, mimo że w Aleksandrowie Łódzkim były bardziej kolorowe niż w Zgierzu. Zresztą co tu dużo mówić, sami zobaczcie 😇.

Ładne połączenie kolorystyczne 😈

Bomba świąteczna w wersji plus size 😈

Ładnie ozdobiona latarnia 😇

Bardzo ładnie 💫 Sami przyznajcie!

Choinka musi być!

A oto główny kościół w Zgierzu. Mimo, że nie chodzę do kościoła to sama budowla kościołów mi się bardzo podoba. Uwielbiam architekturę kościołów, bo jest wyjątkowa.


I na dzisiaj Kochani to wszystko. Uznałam, że taki świąteczny pościk Wam się przyda. Lekki i przyjemny - taki powinien być właśnie świąteczny, bożonarodzeniowy post.


Czy czyta mnie ktoś z mieszkańców Zgierza? 😇


Buziaczki 👄👄👄👄👄



PS. Jak Wasz przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia? 😇😇😇😇😇😇😇


Tymczasem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz