czwartek, 5 grudnia 2019

Oszalałam na punkcie mojego nowego lustra!

Dzień dobry o 5 nad ranem! Nie, żebym tak wcześnie wstała, nic z tych rzeczy 😇😈. Po prostu jeszcze nie poszłam spać. Spałam po południu, więc nie chce mi się teraz spać. Pracujecie od rana, po południu, wieczorem czy na nocki? 😈😇 Powiem Wam, że oszalałam maksymalnie na punkcie mojego nowego lustra. Zauważyliście jak czysto mnie teraz widać? Stare lustra niestety są stare i po pewnym czasie należy wymienić je na nowe, lepsze i bardziej przejrzyste lustro. Za mną widać straszny bałagan. Nie będę ukrywać, że jak się szykuję na randkę to nie wytwarzam burdelu ha ha ha. Otóż... lubię perfekcję ale wytwarzam istny chaos podczas tworzenia 😈😈😈.

PS. Ten lakier do włosów jest genialny!!! Serio, to najlepszy lakier do włosów, EVER! ❤

Cycki muszą być, bo jak to mój kumpel mawia - KTO MA CYCKI TEN MA WŁADZĘ. Na temat tego też pojawi się osobny post, w którym wyjaśnię z czym się to je w życiu i jaki wpływ na życie codzienne ma bluzka z dekoltem. Ale powiem tylko tyle... jeśli jesteś kobietą, nie ukrywaj tego, że nią jesteś. Zdaję sobie sprawę, że nie każda ma super biust, hiper zgrabne nogi, jędrny tyłek czy wysportowaną sylwetkę, ale Babki drogie życie jest jedno, cycki są dwa, więc nie zaszkodzi poprawić światu humor i sobie pokazując zadbany biust, który odziany jest w odpowiednio dopasowany stanik. To, że kobiety kupują zły rozmiar stanika świadczy to, że na ogół kobiety kupują rozmiary od A do D, a prawda jest taka, że kobieta, która nosi niby B powinna zakładać D. Kobiety źle się mierzą, ba! nie umieją się mierzyć i kupują zwykle za małe staniki, które deformują im piersi, a pamiętajcie, że biust też choruje i należy o niego dbać. Dla przykładu teraz popatrzcie na moje piersi w lustrze. Jaki rozmiar obstawiacie? Większość powiedziałaby, że C, a mój aktualny rozmiar stanika tego co mam na zdjęciu powyżej to E90, także odpowiedni rozmiar to podstawa pięknych i zdrowych piersi. W mojej rodzinie 3 kobiety miały raka piersi, więc ja szczególnie dbam o to aby nie zachorować i regularnie badam u lekarza jak i samodzielnie swój biust. Zachęcam każdą kobietę do tego aby dbała o swoje piersi czy są duże, średnie czy małe wymagają uwagi i... PRZYJEMNOŚCI 😈😈😈😈😈😈😈.

A teraz życzę Wam miłego dnia, albo spokojnej nocy, jeśli i dla Was 05:30 to start Waszej nocy ha ha ha.


Buziaczki 👄👄👄👄👄👄👄👄👄


PS. Z tego miejsca pozdrawiam Błażeja i jego fotki ze śniegiem z Wrocławia, Krzysia z Podlasia, Artura, mojego brata, który wypiera się a mnie regularnie czyta 😈 - Maassen wie wszystko, Kingę za to, że jest, Lady Blond ❤, Ciebie... Ty już Młodsza wiesz 😈, Ciocię i Wuja z Wrocławia oraz Adama, którego kocham nad życie ❤❤❤. 


Tymczasem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz