poniedziałek, 2 grudnia 2019

Świąteczny klimat w Aleksandrowie Łódzkim

W niedzielę pierwszy raz byłam w Aleksandrowie Łódzkim i było całkiem przyjemnie. Ładne małe miasto. Osobiście uwielbiam niewielkie miejscowości, więc z przyjemnością przeprowadziłabym się na przykład do Sochaczewa albo Malborka.

Powyżej wkleiłam Wam cudny domek stworzony z kolorowych światełek choinkowych. Przeuroczy ❤.

Aniołeczek ❤

Uwielbiam taki świąteczny klimat. Cieszę się, że miałam przyjemność pojechać do Aleksandrowa Łódzkiego.

Cudownie 😇.

Kocham grudzień!

Piękne są te dekoracje świąteczne. Jestem zachwycona!

Zawsze podobały mi się Urzędy Miasta w małym miastach.

I na koniec tego postu jeszcze raz świąteczny domek ❤❤❤.


Mam nadzieję, że kiedyś wybiorę się raz jeszcze do Aleksandrowa i zobaczę coś więcej. Może na wiosnę? Kto wie.


Wczoraj nie miałam czasu aby zamieścić grudniowy, świąteczny post więc dzisiaj przyszłam do Was z takim postem. Mam nadzieję, że dzisiaj miło spędziliście ze mną czas i czujecie się pozytywnie nastawieni do zbliżających się świąt.


Dzisiejszy dzień był dla mnie ciężki i cóż... bardzo się źle czułam. Ale mam nadzieję, że to tylko tak jednorazowo. Powinnam coś zjeść, choć straciłam totalnie apetyt. A Wy jak się czujecie? Wszystko u Was dobrze? ❤❤❤


Słodkich snów moi Kochani! 👄👄👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz