piątek, 27 grudnia 2019

Poświąteczny piątek

Dzień dobry Wam Wszystkim! Dzisiaj szybko, ponieważ mam sporo spraw na głowie na dzisiejszy poświąteczny piątek. Idę spotkać się po miesiącu niewidzenia się z Lady Blond to raz. Dwa muszę kupić kabel USB do iPhone`a bo znowu kolejny kabel mi się zepsuł. Zamierzam też kupić kalendarz na nowy rok oraz rozjaśniacze do włosów, bo wypadałoby już coś zrobić z moim ciemnym odrostem. Tak wiem! Dobrze mi gdy przy twarzy mam ciemniejsze włosy i też wiem, że nadal ombre jest modne, ale ja lubię być całkiem blondynką. Mam też jeszcze inne sprawy do zrobienia na dzisiejszy dzień, ale tymi to Wam już głowy nie będę zaprzątać.

A co tam u Was? Jak minęły Wam Święta Bożego Narodzenia? Też nie możecie patrzeć na jedzenie?



Buziaczki 👄👄👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz