wtorek, 24 grudnia 2019

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia! 2019

Dobry wieczór moi Kochani w Wigilię Bożego Narodzenia 2019 roku 😇!!! Bardzo mi miło powitać Was na blogu tego wyjątkowego, świątecznego dnia w roku. Lubię Wigilię choć nie jestem fanką wszystkich świątecznych potraw. Jeśli jesteście ciekawi co jem tego dnia to są to pierogi, które uwielbiam, ryby prawie pod każdą postacią, które również uwielbiam oprócz ryb w galarecie. Karpia jem tylko symbolicznie, zaś należę do tych osób, które uwielbiają zajadać się tak zwanymi świątecznymi dodatkami. Na moim stole dzisiaj pojawi się sałatka warzywna, której nie jem, bo nie lubię gotowanych warzyw, zaś będę spożywać sałatkę z kukurydzy, tuńczyka i fasolki czerwonej. Zresztą co ja Wam będę mówić, sami zobaczycie w następnych postach jak wyglądały potrawy, które przygotowała moja mama. Poza tym ona świetnie gotuje, więc nie przejmuję się co będzie, bo wiem że musi być dobrze 😇😇😇. Na powyższym obrazku widzicie natomiast orzechy laskowe oraz położony do ozdoby czerwony koralikowy łańcuch choinkowy. Wolicie orzechy laskowe czy włoskie? Ja zdecydowanie wolę laskowe.

Tutaj widzicie kawałek mojego pokoju stołowego. Zdecydowanie jest to styl retro, który bardzo lubię. A Wy? Jesteście za stylem nowoczesnym czy starodawnym w domu?

Uwielbiam zapach pomarańczy i mandarynek w okresie zimowym. A Wy?

Nastrój musi być! ❤

Uwielbiam motyw gwiazdek ❤

A oto i ona! Moja tegoroczna choinka ubrana przez mojego brata. W tym choinkę mamy żywą ubraną na biało, srebrno i złoto z dodatkiem białych światełek choinkowych w tonacji ciepłej. Mój brat nie lubi choinki z dodatkiem czerwieni, więc szczerze powiedziawszy spodziewałam się jak będzie wyglądać tegoroczna choinka. Muszę przyznać, że jest pięknie ubrana i zdjęcie niestety nie ukazuje jej piękna, ponieważ to drzewko świąteczne jest po prostu niefotogeniczne ha ha ha. Miałam zupełnie inną koncepcję na ubranie choinki w tym roku, ale skoro Wojtek chciał ubierać, to dostał wolną rękę. Myślicie, że dobrze się spisał?

U mnie w domu wszyscy uwielbiamy świeczki. Mamy od groma różnych świeczek, więc awaria prądu nam nie straszna ha ha ha.

W tym roku miałam w domu Gwiazdę Betlejemską w kolorze ecru ale niestety zwiędła, więc kupiliśmy jeszcze czerwoną. Uwielbiam tego kwiatka.

Przepraszam Was za jakość tego zdjęcia, ale robiłam przednim obiektywem, więc widoczne są niestety piksele ale mam nadzieję, że od Nowego Roku będę już miała nowy sprzęt i będziemy razem usatysfakcjonowani jakością moich fotek.

Z tego miejsca chciałabym Wam życzyć przede wszystkim zdrowych, spokojnych, szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia. Życzę Wam abyście kochali i szanowali się nie tylko w te piękne zimowe święta ale i każdego dnia w roku. Bez sensu jest godzenie się na święta jeżeli nie planujecie żyć w zgodzie każdego następnego dnia. Spędźcie te święta po swojemu, bo to jest najważniejsze aby nie zmuszać się do pewnych tradycji, których nie rozumiemy i, które są nam dalekie. Żyjmy po swojemu nie krzywdząc drugiego człowieka. Zdrowia, dużo spokoju, oceanu szczęścia, kilogramów miłości, przepysznych potraw, miłej atmosfery i aby te 3 dni były dla Was chwilą odpoczynku, przyjemnych rozmów, bliskości, ciepła i abyście wiedzieli, że kochając i szanując się przez 3 dni roku można robić to przez pozostałe 362 dni. Od Was tylko zależy jak chcecie żyć, czy dobrze czy źle. Wybór jest prosty.


A z takich bardziej trywialnych życzeń to życzę Wam aby karp miał jak najmniej ości, aby sałatka się nie popsuła, aby rodzina nie męczyła Was idiotycznymi i powtarzalnymi z roku na rok pytaniami i abyście całowali się pod jemiołą... czemu? bo akurat to fajna tradycja. A całowanie jest zdrowe, odchudza i zbliża, a wiadomo, że w święta pójdzie nam w masę, więc już zacznijmy ćwiczenia ha ha ha.


Dziękuję Wam za spędzony kolejny rok, za przeżycie ze mną kolejnych 12 miesięcy mojego życia na Myślach Kobiety Wyzwolonej. Mam nadzieję, że przed nami jeszcze kilkadziesiąt lat przeżywania świąt razem. Niech te 3 dni będą dla nas odskocznią od problemów dnia codziennego, problemów w pracy, kłopotów finansowych, rozterek sercowych i zawirowań życia. Mam nadzieję, że tegoroczne Święta Bożego Narodzenia zaliczycie do bardzo udanych świąt i będziecie je wspominać. Nie przejmujcie się dzisiaj, że spódniczka będzie za ciasna, że krawat będzie uwierał. Cieszcie się chwilą spędzania z kimś czasu, tak po prostu od serducha.

Życzę Wszystkim z Was WESOŁYCH ŚWIĄT, MERRY CHRISTMAS Everyone!!! <3 <3 <3



Buziaczki ❤👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz