wtorek, 30 maja 2017

Jedyna słuszna czerwień

Dzień dobry ✋

Pierwszą dzisiejszą zmianą na Myśli Kobiety Wyzwolonej jest nowy utwór muzyczny, który notabene nie jest już nowinką wśród piosenek. Mówię mianowicie o Red Red Wine w wykonaniu UB40. Ten utwór jest jednym z ulubionych wśród muzyki reggae. Mam dobre wspomnienia związane z tą piosenką, a z racji tego, że lubię chillout i lubię także reggae. Dlatego też uznałam, że czas zmienić utwór w tle na inny. Jeśli ktoś jego nie zna(nie wiem jak można nie znać tej piosenki, która leciała i nadal bardzo często leci w radiu) to zachęcam do wysłuchania. Facet śpiewa o czerwonym winie, które jest jedyną pomocą w jego niedoli związanej z nieszczęśliwą miłością. Ale jak się domyślacie nie bez kozery dodałam właśnie tę piosenkę. I już dowiecie się dlaczego 👀

Ostatnio oszalałam na punkcie soków pomidorowych. Piję, piję i nie mogę przestać je pić. Zauważyłam, że bardzo wspomagają procesy trawienia, dodają sił fizycznych i poprawiają samopoczucie. To jedyna słuszna czerwień w moim życiu aktualnie ✌ Zachęcam do rozpoczęcia przygody z sokami. Oczywiście, że super byłoby abyście sobie wyciskali je sami, ale pamiętajcie, że jeśli ktoś nie ma czasu ani ochoty zajmować się wyciskaniem owoców na sok, zawsze z pomocą przychodzą soki jednodniowe w sklepach lub soki pomidorowe, w których jedynie są pomidory i trochę soli. Zawsze sprawdzajcie skład soków pomidorowych, bo jeśli już pijecie coś dla zdrowia, a nie tylko dla smaku to warto aby było to dobre jakościowo i zdrowe. Moja mama uwielbia sok pomidorowy Fortuny w butelce! - to ważne, a ja pokochałam Dawtona pikantny w butelce! z dodatkiem pieprzy czarnego, chili i bazylii. Po prostu jest rewelacyjny. Zachęcam do wypróbowania

Powinnam jeszcze wspomnieć, że aby zapewnić sobie dzienną porcję warzyw i owoców należy zjeść ich 5 porcji, a co za tym idzie, w skład pięciu porcji wchodzi 5 szklanek np. soku pomidorowego. Ktoś pewnie powie, "Ale jak to, aż tyle, przecież jak tyle wypić?!!!". Otóż moi Drodzy. Przecież nie musicie wypić 5 szklanek soku, już jedna zrobi różnicę, a te 4 porcje to na przykład banan, marchewka starta na tarce i wiele wiele innych możliwych konfiguracji wśród warzyw i owoców. To nie jest takie skomplikowane jak Wam się wydaje. Ja piję 3 szklanki tego soku i nie narzekam, może dlatego, że uwielbiam sok pomidorowy, choć całe życie dziwiłam się mojej mamie jak może coś takiego pić. Najwyraźniej mój organizm ma zapotrzebowanie na pomidory, więc zaczęłam pić.

Mniam mniam - Dawtona Pikantny rządzi. To naprawdę JEDYNA SŁUSZNA CZERWIEŃ!!!

I na koniec chcę powiedzieć, że wiem iż nie każdego przekonam do picia soków pomidorowych, bo to dla wielu specyficzny smak, ale w życiu jest czasem coś za coś. Chcesz zdrowia to musisz na to popracować. Oczywiście można pić czerwone wino, ale już przy tym trunku wymagana jest ostrożność i niewielka porcja. Ja nie lubię się ograniczać, więc piję sok pomidorowy na moją niedolę i wiem, że sobie nie przedawkuję, a wiadomo jak to jest z czerwonym winem. Podobno w niewielkiej ilości pomaga na serce, ale kto ma słabą głowę lub nie zna umiaru to nie polecam, mimo że wszystko jest dla ludzi. Pozdrawiam i życzę smacznych soków lub pysznego wina, choć sama za czerwonym winem nie przepadam, a może po prostu dobrego nie piłam. Tymczasem ✋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz