sobota, 2 grudnia 2017

Band Aid czyli Do They Know It`s Christmas

Dobry wieczór Kochani ✋ bardzo cieszę się, że udało mi się znaleźć dzisiaj dla Was czas tak jak Wam wczoraj obiecałam. I dotrzymałam słowa, zresztą jak zawsze. Każdy wie, że święta zbliżają się coraz to większymi krokami w naszym kierunku, więc czas na zmianę piosenki w tle na blogu. Myśli Kobiety Wyzwolonej to blog, w którym poruszam wiele tematów akceptacji i tolerancji dla drugiego człowieka, a także pokazuję Wam na podstawie swojego życia, że warto doceniać to co się ma, bo niektórzy nie mają nawet jednej setnej co posiadacie Wy. Z racji tematyki mojego bloga oraz mojego charakteru wybrałam dla Was utwór grupy Band Aid pt. `Do They Know It`s Christmas`. Jest to piosenka świąteczna w wykonaniu czołowych muzyków irlandzkich i brytyjskich. Utwór powstał na rzecz pomocy ofiarom klęski głodu w Etiopii. Przesłuchajcie, ba! słuchajcie do woli, ponieważ to świetna piosenka świąteczna, w którą warto się słuchać, ponieważ nie jest banałem mówiącym o świątecznych dzwoneczkach, ale ma znacznie głębszy przekaz. Tych, którzy są na bakier z angielskim zachęcam do przetłumaczenia sobie tekstu, bo warto.

Kochani pamiętajcie, że wtedy kiedy są święta i jesteście tacy szczęśliwi, najedzeni różnymi wykwintnymi potrawami, dostajecie 10 prezentów pod choinkę i nadal to dla Was mało pomyślcie czasem o tych, którzy nie mają domu(a niekoniecznie są nieudacznikami i alkoholikami). Pomyślcie o tych ludziach, którzy nigdy nie dostali ani jednego prezentu, uśmiechu, nikt ich nie objął i nikt z nich nie usłyszał WESOŁYCH ŚWIĄT. Przestańcie narzekać, że karp ma tyle ości, że choinka nie taka, pierogi niedosmażone i spódniczka zrobiła się za ciasna w święta. To są naprawdę głupoty nic nieznaczące. Cieszcie się ze swojego życia, doceńcie to co macie i bądźcie w końcu szczęśliwymi ludźmi. Pomyślcie o tych ludziach, którzy nawet nie wiedzą, że gdzieś na świecie są święta. Bądźmy ludźmi dla ludzi nie tylko w święta. Tymczasem.

Czerwona bluzka pomaga mi poczuć święta, złote gwiazdki na szyi również. Posłuchajcie tej piosenki i zastanówcie się nad sobą choć raz w roku. Doceniajcie życie. Szczęścia i zdrowia Kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz