piątek, 1 grudnia 2017

Świąteczny miesiąc czas zacząć :)

Dobry wieczór Kochani 🙋 Dzisiaj spotykamy się w grudniu czyli najbardziej świątecznym miesiącu w roku. Grudzień to mój jeden z ulubionych miesięcy w roku, ponieważ ma on wyjątkowy czar, owiany jest magią uroczystości rodzinnych i niekiedy śniegu. Słyszałam, że w Łodzi spadł śnieg, w Poznaniu w tej chwili jest trochę śnieżnie ale zawsze dobre i to. Jest przepięknie biało. Nie rozumiem tych osób, które nie lubią zimy i śniegu. Świąteczny miesiąc czas zacząć! ❤❤❤

Dziś zaczęłam słuchać świątecznych piosenek i kolęd. Jutro postaram się dla Was wybrać nowy podkład muzyczny na bloga. Być może zainspirujecie się świątecznym utworem, być może będzie dla Was nowy, a może i dobrze znany. Z racji tego, że mój blog jest blogiem niszowym to utwór będzie elitarny i wyjątkowy tak jak nasza wspólna społeczność blogowa. Widziałam, że dzisiaj do grona osób lubiących MKW dołączyły dwie piękne kobiety - Weronika i Ewa 😊 Pozdrawiam Was dziewczyny. A wracając do piosenki świątecznej, sprawdzę czym ostatnio Was raczyłam abym się nie powtarzała, ponieważ piosenek świątecznych jest mnóstwo. Także wybiorę coś odpowiedniego, coś co spodoba się mnie i Wam.

I na koniec dzisiejszego wpisu życzę Wam udanych przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia, dużo spokoju na ten czas ale i dużo pozytywnej adrenaliny podczas świątecznych zakupów i porządków. I życzę Wam przepięknej choinki. Buziaczki moi Kochani 👄👄👄👄👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz