wtorek, 5 września 2017

Fetysz stóp i butów

Która kobieta nie lubi pięknych butów, która kobieta nie lubi dbać o swoje stopy?

Niby powyższe pytanie jest pytaniem retorycznym, ale... tak naprawdę nie do końca. Kobiety dzielą się na 3 rodzaje, jeśli chodzi o fetysz stóp i butów. A mianowicie na kobiety, które ubóstwiają buty. Niekiedy samo ich kupowanie dla samego kupowania. Kochają stopy, dbanie o nie, malowanie paznokci u stóp, kremowanie, całowanie ich przez partnera. Drugi rodzaj kobiet to te kobiety dla, których stopy nie mają żadnego znaczenia są obojętne. Są po prostu stopami, częścią ciała dzięki, której przemierzają świat. Buty kupują, bo nadeszła nowa pora roku i należy kupić nowe sandałki czy kozaki na zimę. Trzeci rodzaj kobiet to te, które kupują buty, bo muszą przecież w czymś chodzić ale nienawidzą stóp, ponieważ brzydzą się ich, bo są brudne, śmierdzące, nieatrakcyjne i pocą się.

Ja należę do kobiet pierwszej kategorii, ponieważ uwielbiam kupować buty nawet jeśli miałabym ich nigdy nie założyć. Muszę je mieć nawet aby tylko na nie popatrzeć. Ktoś powie SNOBKA KURWA. Przyznaję! Jeśli sprawa tyczy się butów jestem snobką, ale nie uważam, że to coś złego. Bynajmniej. Dla mnie to przyjemność kiedy przymierzam buty, szczególnie uwielbiam szpilki, mimo że na co dzień w nich nie chodzę, bo mam 173 centymetry i wtedy czuję się za wysoka. Dlatego partner tylko 190 centymetrów, niższych nie przyjmuję ha ha ha 😈😈😈😈😈😈 Lubię także ładne stopy, lubię dbać o swoje stopy, malować paznokcie, balsamować, szczególnie umiłowałam sobie moczenie stóp w misce, bo nic nie daje takich efektów jak półgodzinne moczenie stóp w misce bardzo ciepłej wody.

Pewnie zastanawiacie się jak kwestia fetyszu stóp i butów wygląda u mężczyzn. Tutaj jest bardziej skomplikowanie, serio!!! Ale Wam nakreślę cały problem. Mężczyźni jako tako dbają o swoje stopy i buty. Niestety! Jako tako. Wystarczy latem popatrzeć na to jak wyglądają stopy i paznokcie facetów na ulicach. Niekiedy robi się słabo jak się na ten "obrazek" patrzy. W Polsce sprawa dbania o stopy i butów u mężczyzn jest słaba. W Holandii prawie każdy mężczyzna ma czyste, wypastowane buty na błysk i jest to norma, nie jest to zachowanie obligatoryjne. Panowie dbajcie o buty i stopy, ponieważ to dla kobiety ważne, przynajmniej dla tych, które uwielbiają stopy. Brudne buty odbierają 50% do atrakcyjności to tak samo jak z brudnymi, przetłuszczonymi włosami. Czyste buty, zadbane paznokcie i umyte włosy i już prawie, że macie wszystko.

Mężczyźni na swoje buty i stopy nie zwracają tak wielkiej uwagi, ale!!! w dużej części uwielbiają damskie stopy i tak! nie jest to wyolbrzymienie. Co lubią faceci jeśli sprawa tyczy się fetyszu stóp i butów?

- transparentne, czarne pończochy zakończone koronką
- ozdobne rajstopy
- szpilki KLASYK!!!
- czerwone paznokcie u stóp

To przeze mnie zwana F4 czyli Fantastyczna Czwórka w fetyszu stóp i butów.

Skąd bierze się wyżej wymieniony fetysz?

Prawie każdy człowiek ma specyficzne inklinacje. Jedli lubią BDSM, jedni przebieranki, buty, stopy, półnagość. Każdy ma do czegoś słabość i nie ma po co przed tym uciekać. Jeżeli danym fetyszem nie robimy nikomu nic złego to nie jest to nic złego. Fetysz stóp i butów to najbardziej znany i rozpowszechniony fetysz u mężczyzn i w rzadszej części u kobiet. Uważam, że to jeden z najseksowniejszych fetyszy jeśli chodzi o seksualność. A teraz zapraszam do zdjęć. Są to moje propozycje wizerunku jeśli chodzi o ten fetysz. Dobrze wiecie, że lubię kobiecość, więc powinno się Wam spodobać. Zapraszam do oglądania ❤

Bardzo lubię to zdjęcie, mam do niego sentyment, ponieważ zdjęcie zostało wykonane w Pałacu Poznańskich koło Manufaktury na koncercie poświęconemu Szpilmanowi. Nie wierzę, że Wojtek miał taki fryz. Wracając do fetyszu rajstopy prezentują się tak. PS. Miałam tutaj ledwo 19 lat.

Lubiłam ten kolor różu.

Kocham to zdjęcie, bo mam z nim miłe wspomnienia. Zapomniałam wspomnieć, że fetyszyści stóp uwielbiają łańcuszki na stopach. 

Jejku jaka ja tutaj byłam młoda. Jak miałam 18-19 lat to chodziłam w mini przez cały rok. UWAGA!!! Zimą kiedy było -20 stopni Celsjusza byłam w beżowej mini i przeżyłam. Taki wtedy miałam styl. 

Tutaj czerwone paznokcie, spalone nogi od słońca i oczywiście łańcuszek srebrny na stopie.

O takich pończochach właśnie wspominałam pisząc o F4. Jest ogień.

A tutaj stopy czyściutkie bez grama lakieru do paznokci. 

Stópki ❤W ogóle mam z tym zdjęciem miłe wspomnienia. Miałam figurę taką jaką lubię. Czerwona bluzka, długie, proste włosy. Taaak w prostych mi zdecydowanie lepiej. 

Eh... moje nogi, wtedy były naprawdę dobre.

Te rajstopy to ulubione rajstopy jakie posiadam w swojej kolekcji. 

Wspomnień czar.

W tych rajstopach z kokardkami czarnymi mam zawsze szczęście.

Kto lubi czerwień tak jak ja ręka w górę!!!

Tak wyglądałam na Fuksówce :)

A to moje najnowsze zdjęcie w sandałkach błękitnych na koturnach 8 centymetrowych. Buty bardzo dobrze wyglądające jak za taką śmieszną cenę. No i oczywiście czerwone paznokcie. 

Jak widzicie uwielbiam stopy i buty. Mam nadzieję, że moje prywatne zdjęcia Wam się podobały. Fetysz stóp i butów to bardzo sympatyczny fetysz, który dobrze prowadzony potrafi dać wiele satysfakcji w łóżku i dla własnej przyjemności.

PS. Szpilki 15-centymetrowe nie są po to aby w nich chodzić... 😈










18 komentarzy:

  1. Mega opcja .
    Jestem zachwycony tym artykułem.
    Szkoda że nie wszystkie Kobiety traktują na poważnie zamiłowanie do stóp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za tak pozytywny komentarz :) Bo większość kobiet nie zdaje sobie sprawy ze swojej seksualności - NIESTETY.

      Pozdrawiam Cię gorąco mój drogi :*

      Usuń
  2. Trzeba przyznac, ze piekne i zadbane masz te stopy. :) Biorac jeszcze pod uwage to, ze zdajesz sobie z tego sprawe i potrafisz to wykorzystac nawet facet bez sklonnosci do bycia uleglym moze sie zastanowic czy tak faktycznie jest. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, aż miło coś tak miłego czytać :* Hahahahahhah i bardzo dobrze, niech lepiej facet się zastanowi, a nie działa pod wpływem impulsu hahahahh :P

      Usuń
    2. Sadze ze nie byloby tutaj czasu na zastanawianie sie. :D Trafiasz w punkt za kazdym razem. Przynajmniej jesli o mnie chodzi, a nie podejrzewalem samego siebie o sklonnosci do ulegania :d

      Usuń
  3. Dobrze, że coraz częściej kobiety są świadome istnienia tego fetyszu u mężczyzn i nie patrzą na to jak na dewiację. Moja Wybranka ma tak piękne stopy, że często do nich padam i zasypuję je pocałunkami, raz nawet zasnąłem w nich, dosłownie. Kiedyś tak pół żartem pół serio powiedziałem Jej, że mogę jej wykonywać wszystkie zabiegi stóp, od mycia, przez masowanie, do pedicure. Pewnie kiedyś to wejdzie w życie. ;)
    Też myślisz, że mężczyzna powinien takie czynności kobiecie wykonywać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że jak najbardziej tak! Twoja kobieta to szczęściara!

      Nie wiem jak to możliwe, że Twój komentarz zaginął na tak wiele miesięcy :(

      Usuń
  4. Ale zajebiste calowałbym i ssał bez końca

    OdpowiedzUsuń
  5. https://youtu.be/unEb1OFSiPI
    Zapraszam do nas też mamy fetysz :) i robimy wmiare na kanale na YT proszę o subskrypcje i oglądacie i dawajcie wyzwania jakieś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak człowiek całe życie się uczy :D nie miałam pojęcia o tym fetyszu :D

      Buziaki :*

      Usuń
  6. Witam.

    Mam fetysz stóp i uwielbiam to!

    Nieskromnie przyznam, że jestem całkiem niezły w adoracji stópek ;)

    Preferuję tzw. "zabawy z jedzeniem". Stópki maczane w słodkościach (czekolada, bitą śmietana, ciastko, torcik)... Mniam! ;D

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jedno z bardziej "atrakcyjnych" atrakcji fetyszu stóp :)


      Ja również Cię serdecznie pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Zdecydowanie!
      Przyjemne i bardzo smaczne praktyki! ;)

      Pozdrawiam serdecznie! :)
      Mr."X"

      Usuń
  7. Witaj :) Bardzo interesujący artykuł! Jest w nim dosłownie wszystko. Nic dodać, nic ująć. Widać, że stópkowy klimat czujesz i rozumiesz jak mało kto. Byłbym zaszczycony móc zamienic z Tobą kilka zdań. Na fb prowadzę grupę "Piekno i wdzięk kobiecych Stóp". Zaglądnij koniecznie, odezwij się powołując na swego bloga. Pozdrawiam. Piękne, zmysłowe i pełne gracji, to o twoich Stópkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór :)

      Dziękuję serdecznie i bardzo cieszy mnie to, że mój artykuł Ci się tak spodobał :) Czuję się doceniona :D

      Odezwę się na grupie ;)


      Buziaki :*

      Usuń
  8. Dobry wieczór. Bardzo trafiony artykuł . Sam jestem fetyszystą stóp i mam to szczęście, że moja kochana żona powala mi zajmować się jej stopami, tzn pielęgnować ale również masować, całować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że artykuł się spodobał! To prawda, jesteś szczęściarzem, ponieważ statystycznie niewiele kobiet lubi aby dotykać ich stopy. Pozdrowienia dla Ciebie i Twojej żony :)

      Usuń