niedziela, 13 maja 2018

Eurovision 2018 czyli wygrywa Izrael

Dzień dobry Wszystkim ✋ dzisiaj jest dzień po Eurowizji 2018. Jak co roku piszę o moich odczuciach z tego jakże politycznego konkursu muzycznego. Zawsze lubiłam Eurowizję, ale w tym roku w ogóle mi się nie podobała. Zaczęłam oglądać od 4 piosenki i koło 9 przestałam, bo moje uszy nie mogły tego słuchać. W ogóle nie podobało mi się jak Portugalia zorganizowała tegoroczny konkurs. Niemniej przesłuchałam wszystkie eurowizyjne piosenki tego roku w Internecie aby wiedzieć jak wszystkie brzmiały. Ah moje uszy się bardzo zmęczyły, ale jakoś przeżyłam. Pewnie jesteście ciekawi na kogo bym głosowała gdybym miała coś wybrać. A mianowicie.

1. ESTONIA

Estonia zaproponowała utwór operowy co bardzo mi się podoba. Lubię operę, więc nawet ten utwór mi się podobał, ale mimo wszystko w pewnych miejscach piosenki było słuchać fałszowanie wokalistki.

https://youtu.be/ImawXdXIGd8

2. DANIA

Piosenka Danii była ciekawa, spokojna i miała coś w sobie, ale... najbardziej to podobał mi się Rasmussen, bo to kawał przystojnego chłopa Wikinga. Brałabym ❤

https://youtu.be/42JL4rEgp_U

3. PORTUGALIA

Utwór damskiego duetu z Portugalii barrrdzo mi się podobał, może dlatego że lubię sentymentalne piosenki w języku danego kraju, a nie ciągle tylko angielski, angielski, angielski. Swoją drogą sądzę, że te dwie laski to lesbijki. Mam homo radar, więc chyba się znowu nie mylę. To tak na marginesie.

https://youtu.be/mHjGbADMcOI

4. IZRAEL

Oj tak... piosenka głupia jak but, ale melodyjna i fakt faktem uważam, że to najlepsza tegoroczna piosenka na Eurowizji 2018. Netta to niesamowicie charyzmatyczna wokalistka, o mocnym głosie. Ogólnie Toy miała coś w sobie, skoczna, lekko wulgarna, zabawna, fikuśna. Taka powinna być piosenka dla Europy.

Co myślę o Polityce na Eurowizji?

Myślę, że Izrael wygrał w dużej mierze przez to co zadziało się między Polską a Izraelem. I nic więcej na ten temat nie powiem. Może jedynie to, że Polska nie weszła na Eurowizję, a Izrael wygrał. Czy coś Wam w tym też śmierdzi jak mnie? No właśnie.

Podsumowując tegoroczną Eurowizję... były słabe utwory, wszystko na jedno kopyto, ale piosenki z tych 4 państw podobały mi się i uważam iż słusznie, że Izrael wygrał. A Wam jak się podobała tegoroczna Eurowizja 2018?

Wkleję Wam siebie, bo ja zawsze jestem lepsza od jakieś Eurowizji ha ha ha 👌
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz