poniedziałek, 14 maja 2018

Raj dla fetyszystów

Trochę to śmieszne, a trochę przerażające znać w wieku 24 lat więcej fetyszystów niż sposobów na udany związek. Nie wiem czy śmiać się czy już płakać. Najlepiej będzie jak będę śmiała się do łez XD Dzisiaj postanowiłam podzielić się z Wami wiedzą na temat... po prostu ludzi z sieci. W latach 90 było pełno memów(tak to nazwijmy) na temat facetów i lasek z Internetu. Wszyscy mówili, że to śmierdzący nieudacznicy i pasztety, które podbierają ścianę na każdej imprezie. Czy faktycznie tak można zaszufladkować ludzi szukających "czegoś" na portalach randkowych? NIE!

Internet niesie wiele możliwości włącznie z możliwością poznania intrygujących ludzi. I to nie prawda, że po drugiej stronie ekranu siedzą tylko nieatrakcyjni mężczyźni i brzydule. Poznałam wielu facetów jak z sex kalendarza, ale bardzo często Ci żurnalowi mężczyźni okazywali się zakompleksionymi ludźmi z masą problemów natury psychicznej. Paradoks? Nie sądzę. Często dziś wyjątkowo zadbani mężczyźni byli kiedyś bardzo przeciętnymi chłopakami. I to samo tyczy się kobiet.

Dyrektorzy firm, sponsorzy, bankowcy, tirowcy, prawnicy, studenci - ich jest najwięcej na portalach internetowych umożliwiających spotykanie z ludźmi. Myślę, że spowodowane jest to tym, że nie mają czasu poznawać kobiet w świecie realnym. Tu i teraz. Z kobietami pod tym względem jest trochę inaczej. One często szukają dowartościowania, pieniędzy, bogatego męża lub po prostu przelotnego seksu od swojego partnera, który za często zagląda do kieliszka.
Kiedyś zrobiłam obszerną serię o poznawaniu ludzi przez Internet, ponieważ byłam na castingu w Warszawie i później zrobiłam z tego relację. Było to w 2014 roku, więc w tym miejscu odsyłam Was do moich postów z tamtego okresu. Na pewno się nie zawiedziecie, ponieważ stworzyłam duże kompendium wiedzy na temat randek internetowych. Zresztą są to najbardziej oblegane moje posty, także zachęcam do poczytania.

Dziś porozmawiamy sobie o ostatniej grupie ludzi w sieci. A mianowicie o różnorakich FETYSZYSTACH. "Siedząc" 6 lat na przeróżnych portalach dowiedziałam się mnóstwo o psychice(pod względem seksualnym) facetów. I mogę dzięki temu podzielić się z Wami tym tematem.

ZOOFILE

Eh... to najbardziej znienawidzona grupa fetyszystów przeze mnie. W moim krótkim(a jakże) życiu poznałam 2 zoofili. Prowadziłam długą rozmowę z jednym z nich na temat tego jak to się stało, że stał się takim zboczonym(bo tak kurwa jest!) człowiekiem. Dla mnie to chore jak można wykorzystywać zwierzęta do zaspokojenia swoich potrzeb seksualnych. Jako dawna wieloletnia wegetarianka mogę tylko powiedzieć, że bycie zoofilem i uprawianie seksu ze zwierzakiem jest bestialstwem na zwierzęciu.

KOPROFILE

Mało kto wie czym jest koprofilia. A mianowicie to jedna z parafilii seksualnych, w której partner podczas zabaw seksualnych używa kału swojego lub kału partnera(najczęściej). Kilku koprofili i koprofagów(Ci faceci zjadają gówno) znam i od lat zastanawia mnie czemu tak się stało, że stali się takimi dewiacyjnymi ludźmi. Już pewne wnioski mam, ale jeszcze zbieram informacje aby coś więcej na ten temat powiedzieć.

PEDOFILE

W tym miejscu krew się we mnie gotuje. Aby było ciekawe tym jednym jedynym pedofilem, którego znam był jeden zoofil i zarazem koprofil.  Zauważyłam, że dewiacje seksualne(te bardzo obrzydliwe i bestialskie) łączą się ze sobą. Koprofila jeszcze mogę szanować jako człowieka, bo nie krzywdzi drugiej istoty, ale zoofila i pedofila nie jestem w stanie szanować, bo krzywdzi innych, tych którzy nie mogą zadbać o siebie. Zwierzę i dziecko to niewinne istoty, które same sobie nie pomogą. Dodatkowo ten pedofil, którego poznałam na Badoo okazał się nacjonalistą(strasznie radykalnym) i kulturystą(ale to akurat po zdjęciu widziałam). Powiedźcie jak należy się zachować wiedząc, że dana osoba jest pedofilem?

ANIMALKI(choć mam obiekcje co do nazwy, jeśli się mylę to mnie poprawcie)

Już mówię o co chodzi. Na jednym z portali randkowych poznałam młodą kobietę(matkę swojego synka), która chodziła przy nim nago i on również nie był ubrany. Uważała, że takim zabiegiem staje się bardziej złączona ze swoim dzieckiem i jest bliżej natury. Nie wiem czy jest to rozsądne, aby przejawiać takie zachowania przy swoim dziecku. Niemniej wiem, że takie praktyki są dosyć częste w Stanach Zjednoczonych Ameryki.

ULEGLI/MASTERZY/ULEGŁE/DOMINY

To jest największa grupa fetyszystów w sieci. O ile 4 poprzednie fetysze są dla mnie drażniące to klimat BDSM jest dla mnie czymś normalnym. Dla mnie jest to bardziej upodobanie seksualne aniżeli fetyszyzm, ale w BDSM jest wiele elementów podniecających dlatego fetyszystami można nazwać ludzi uprawiających miłość w takim klimacie.

FETYSZYŚCI STÓPEK

Taakkk! Ich jest również bardzo wielu. Stopy kobiety dla wielu mężczyzn są bardzo atrakcyjną częścią ciała. Jeden facet powiedział mi, że stopy o kobiecie mówią wiele, ale mówią jedną ważną rzecz - jak kobieta dba o siebie. Te, które dbają o stopy zawsze dbają o swoje całe ciało. I faktycznie tak jest.

Kto lubi bluszcz daje Like na FB mojemu blogowi 😉

I tym kończę dzisiejszy post. Raj dla fetyszystów to po prostu Internet. Dzięki sieci mogą poczuć, że są wśród ludzi, którzy podzielają ich zboczenia, parafilie, dewiacje, fetysze, upodobania seksualne. Wiele jest osób mających mniejsze fetysze, ale uznałam, że podam Wam fetyszystów, których spotykałam najczęściej. I pewnie nie raz jeszcze spotkam. Internet daje ogromne możliwości ale należy nauczyć się z niego dobrze korzystać i nie ufać wszystkiemu co podaje się za człowieka. Bądźcie takimi ludźmi jakich chcielibyście spotykać, a na pewno świat będzie lepszym miejscem niż jest. Trzymajcie się i udanego dnia Wam życzę.

Aleksandra 👄✋✌

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz