środa, 16 maja 2018

Sablewskiej sposób na modę

Dzień dobry moi Drodzy w ten jakże pochmurny dzień(i podobno deszczowy) w Łodzi. Dzisiaj chcę się z Wami podzielić jedną wpadką, którą poczyniłam na mojej ulubionej koralowej bluzce. Pewnego weekendu oglądałam sobie program - Sablewskiej sposób na modę i zainspirowałam się jednym elementem, który Maja pokazywała w tym odcinku. A mianowicie postanowiłam sobie wyciąć kształt serca na plecach mojej bluzki.

Nie wiem czy to ja jestem taka lewa, czy po prostu Sablewska źle pokazała to na wizji. Może nie tyle źle co nie dokładnie. Muszę jeszcze raz obejrzeć ten odcinek i przekonam się dlaczego tak źle wycięłam sobie bluzkę. Z racji tego, że jesteśmy na moim blogu a nie na żadnym Fejsie czy Insta to mogę Wam pokazać jak wygląda bluzka kiedy się ją założy na siebie.

Powiem szczerze, że lipa po całości. Wczoraj wyrzuciłam tę bluzkę, bo nie nadaje się do noszenia jak sami widzicie. A swoją drogą to chyba trochę się rozgrzaliście w ten chłodny dzień ha ha ha 😈😈😈😈😈😈 Prowadząc Myśli Kobiety Wyzwolonej już całkiem długi czas, wiem że to co jest złe na Facebooka i Instagrama jest idealne na bloga. Są fotki, które nie wrzucę za nic na Fejsa, ponieważ są nieodpowiednie, ale na blogu tworzę swoją przestrzeń dla Was i mogę sobie wklejać co mi się żywnie podoba. W ogóle powiedźcie mi czemu kobiety nie wstydzą się pokazywać w kostiumie kąpielowym a w bieliźnie już tak? Przecież to stanik i majtki i to. Rodzimy się nadzy wszyscy i czy któreś z nas się wstydziło? NIE. Może warto wrócić do początku?

Moi Kochani życzę Wam udanego dnia i większej uwagi przy oglądaniu telewizji choć patrząc na moje dwa zdjęcia ewidentnie widać, że telewizja kłamie ha ha ha.

Trzymajcie się ciepło 👄👄👄


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz