niedziela, 19 grudnia 2021

Cukiernia, zakupy z przyjaciółką w Carrefour i cudowna cekinowa bluzka. BLOGMAS #17

Dzień dobry moi Drodzy 👼👼👼✋.


Siedemnastego dnia grudnia wypadają urodziny mojej chrzestnej. Tradycja jest taka, że odwiedzam ją w pierwszy dzień Bożego Narodzenia, ponieważ w jednym tygodniu ma urodziny i imieniny. Także za jednym zamachem zaliczam urodziny, imieniny oraz święta 😎😅😆😇. Oczywiście ciocia Ewa wolałaby abym odwiedziła ją każdego dnia, ponieważ ona lubi przyjmować gości razem ze swoją mamą. Ale dla mnie wygodniej jest przyjść raz na dłużej niż kilka razy jechać na Chojny w ciągu tygodnia i siedzieć po dwie/trzy godziny. W mojej rodzinie jest tak, że jak już idziemy na imieniny czy urodziny to siedzimy z dobre 7-8 godzin. Spędzamy ten czas na herbatce, może jakimś delikatnym alkoholu (u mnie pije się najczęściej wino), na jedzonku (tego jest w chuj) i rozmowach (plotkarze z nas niemiłosierni ha ha ha) . Zdarza nam się grać w karty (najczęściej jest to Kanasta, w którą gramy od pokoleń) albo w Chińczyka (teraz Chiny są modne i wszystkie chińskie laboratoria 😅😅😅). 

Moja chrzestna spędziła swoje tegoroczne urodziny ze swoją mamą. Składając jej życzenia przez telefon słyszałam, że jest zadowolona i radosna, więc nie muszę się martwić, że było jej przykro, iż nikt jej dzisiaj nie odwiedził. Jestem bardzo ciekawa czy będzie zadowolona z mojego prezentu, który ode mnie dostanie za 5 dni. Ale myślę, że tak, bo jak ja bym to dostała to byłabym przeszczęśliwa 😋💗💗💗.





Na Tik Toku jest teraz trend malowania ust kilkunastoma warstwami szminki. Musiałam to wypróbować i powiem Wam, że usta są niesamowicie ponętne kiedy umalujemy je 10 warstwami pomadki. 

Na zdjęciu powyżej dolną wargę (dlaczego patrzysz w dół? 😅😆😈) umalowałam 10 warstwami niudziakowej szminki i górną tak samo. Usta robią się naprawdę ogromne. Powiem Wam, że nie wiem jak to działa ale działa. Bardzo polecam ten sposób malowania ust. Szminka bardzo szybko się zużywa, ale na jakieś większe wyjścia warto zastosować. 




Musiałam wyrzucić mnóstwo śmieci jakie sama wytworzyłam w moim pokoju. Czy Wy też tyle śmieci i tak często wyrzucacie ze swoich domów/mieszkań?




Dzisiaj z Karoliną umówiona byłam przed jej pracą. Potem poszłyśmy razem na piechotę (dla zdrowotności) do Carrefoura. Uwielbiamy tam robić zakupy, bo jest to nasz ulubiony sklep. Mam nadzieję, że mimo różnych pogłosek Carrefour nadal będzie istniał. Błagam nie likwidujcie nam Carrefoura!!! 




Bardzo lubię tę stylówkę kiedy to mam połączoną ze sobą czerń, biel, szarość i pudrowy róż. Niby drapieżna stylówka a jednocześnie słodka. Lubię zestawiać ze sobą takie barwy. Poza tym jednocześnie wygodna i elegancka. A dokładniej sportowa elegancja, którą kiedyś uwielbiałam. 



W międzyczasie weszłyśmy do Putki, ponieważ Karolina chciała napić się zimowej herbaty. Niestety niezbyt lotne kobiety z tej piekarnio-cukierni nie zrobiły jej "zimówki" tylko zwykłą, ponieważ niestety wtyki w ich móżdżkach nie zadziałały. A czy kiedyś działały? Sprawa wątpliwa.




W Carrefourze zrobiłyśmy całkiem spore zakupy choć to dopiero początek dla mnie zakupów świątecznych, ponieważ mam jeszcze wiele do zrobienia. I tak naprawdę mam tylko 4 dni. Pewnie powiecie, że cztery dni to naprawdę dużo aby wszystko ogarnąć ale nie dla mnie. Jak wiecie nie mam prawa jazdy, więc wszędzie muszę jechać albo taxi albo niestety łódzką komunikacją miejską, której nienawidzę. Aczkolwiek teraz wszędzie najszybciej się przejedzie tramwajem. Ostatnio w taxi stałam w takim korku, że zapłaciłam o 20 złotych więcej niż bym zapłaciła, więc podziękuję już. 

Weszłam także do Pepco i tam ujrzałam tę piękną cekinową bluzkę, którą kupiła sobie Karolina. Wykonanie, jakość, cekiny - cudowne! Karolina na Sylwestra będzie w niej pięknie wyglądać. 




Potem zawędrowałyśmy do Lidla. Tam spotkałyśmy tego słodkiego psiaczka. Wyglądał na bardzo miłego. Niemniej nie próbowałam go pogłaskać, bo mimo wszystko wolałabym na pogotowie nie jechać. Słodki, prawda? 💛💛💛






Dzisiejszy dzień minął mi bardzo miło, ponieważ w miłym towarzystwie czas mimo iż płynie bardzo szybko to płynie bardzo przyjemnie i owocnie. Zrobiłyśmy zakupy, porozmawiałyśmy na ławce, pospacerowałyśmy, zrobiłyśmy kroki i było naprawdę bardzo fajnie. Na pewno jeszcze w jeden dzień przed świętami musimy się zobaczyć na małe pogaduszki. 




Jak Wasze przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia? 🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄🎅


Buziaczki! 💋💋💋💋💋💋














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz