wtorek, 14 grudnia 2021

Przedświąteczne spotkanie z Zuzą na herbatce z malinami i miodem. BLOGMAS #12

Dzień dobry po raz drugi dzisiaj 😁. 


Przed świętami spotkałam się jeszcze z Zuzą na spacer zimowy i pogaduchy przy herbacie z malinami i miodem. Przeszłyśmy się do książkomatu, który jest blisko mojego Wydziału Filologicznego. Było strasznie zimno, a jak ja odczuwam chłód to znaczy, że naprawdę jest mroźna pogoda. 



Zuza w przeciwieństwie do mnie ma czyste lustro 😁😁😁 dzięki czemu nie wyglądam niewyraźnie. Czasem dostaję komentarze na temat ciuchów jakie mam na sobie, więc...


Spodnie - H&M (curve jeggins)
Bluzka satynowa - H&M
Futerko (oczywiście sztuczne) - SHEIN (kolekcja halloweenowa)
Torebka - Ochnik
Szalik - Allegro UK


Nieskromnie powiem ale dobrze czułam się w takiej stylizacji i było mi nawet ciepło. To futerko grzeje mocno dlatego też jeśli marznięcie zimą to zamiast w płaszcz i kurtkę zainwestujcie w futro. 



Zuza uczęstowała mnie pomarańczą. Naprawdę była pyszna, słodka i soczysta. Pycha! 💛



W tle widzicie świeczkę jabłkowo-cynamonową, którą Zuza zapaliła dla świątecznego zapachu. A na parapecie są światełka z zimnym światłem. Lubię taki klimat! 💙💛💙💛💙💛.




Zuza mnie bardzo zaskoczyła, ponieważ zrobiła mi świąteczny prezent, a ja nie byłam na to przygotowana. To bardzo miłe Królisia, dziękuję 💕.



A oto ten prezent 💙💙💙💙💙. Śliczna filiżanka w borówki i zaparzacz TRUSKAWA. Urocze!






Będąc u Zuzy oczywiście porozmawiałyśmy o facetach, bo jakże by inaczej. Pogadałyśmy o ludziach z Tindera i Badoo. Uważamy, że ludzie którzy latami przesiadują na takich portalach mają jakiś problem ze sobą, ponieważ nie jest to normalne jak przystojny facet lub piękna kobieta cały czas muszą z takich aplikacji i portali korzystać aby znaleźć miłość. Oczywiście, że jeśli ktoś szuka randki na jedną noc czy samego seksu to takie aplikacje są świetne, ponieważ w przysłowiowe 15 minut można kogoś "wyrwać". Korzystacie z Tindera albo z Badoo? Co uważacie na temat takich aplikacji/portali?








Buziaki! 💋💋💋










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz