wtorek, 14 grudnia 2021

Wpadłam w SZAŁ ZAKUPÓW przedświątecznych. BLOGMAS #13

Wczoraj wpadłam w istny szał zakupów przedświątecznych, ponieważ jest już coraz to mniej czasu na to aby kupić prezenty i wszystko co potrzebne na okres Świąt Bożego Narodzenia. Moja lista cały czas się wydłuża ale nie chcę aby nic mi zabrakło. Szczerze powiedziawszy do świąt zostało 10 dni a ja nadal potrzebuję całej walizki pieniędzy ha ha ha 😅😅😅😅😅😅. 




Zamówiłam już prezent dla mojej chrzestnej na urodziny, imieniny i święta zarazem, ponieważ wszystkie jej uroczystości są w tym samym tygodniu. Wierzę, że to co jej kupiłam ją zaskoczy i bardzo zauroczy. Sama chciałabym to dostać bo jest to coś po prostu pięknego i na pewno po świętach pokażę Wam na zdjęciu co zakupiłam. Ale wierzę, że będzie oczarowana. 

Zamówiłam także prezent dla mojego brata Wojciecha. Pewnie będzie zaskoczony tym, że zamierzam mu coś dać, ponieważ nie odzywa się do mnie, bo jest obrażony o coś, o co sam chyba nie wie, że jest ha ha ha 😅😅😅😅😅😅. 

Kolejny zamówiony przeze mnie prezent to prezent dla mojej mamy. Kupiłam jej coś co potrzebuje i coś co jest zarazem praktyczne i piękne. Pewnie nie spodziewa się, że właśnie to jej kupiłam. Mam nadzieję, a nawet jestem pewna, że bardzo się ucieszy z tego co dla niej mam. 

Zrobiłam nawet już dla siebie prezent i mogę Wam już powiedzieć co to takiego 😋😋😋. Na Gwiazdkę kupiłam sobie dwa prezenty 😁😁😁, no bo kto bogatemu zabroni ha ha ha 😂😂😂😂😂😂😅😅😅😅😅😅. A mianowicie na Yes zamówiłam sobie srebrne kolczyki z perłami słodkowodnymi Namiko 😍 oraz złote kolczyki w kształcie wisienek. Trochę nie powiem przecholowałam ale raz się żyje a święta są raz w roku. 


Muszę jeszcze kupić prezenty dla 4 osób!!! 😁😁😁😎😎😎 I co najważniejsze dla każdej z tych osób mam pomysł. Zresztą ja mam same dobre pomysły na prezenty, ponieważ uwielbiam obdarowywać ludzi prezentami. Jednej osobie dopiero dam prezent w styczniu jak wróci do Łodzi. Tak, tak Ty już wiesz, że to Ty Królisiu 😆😆😆💕. 



Ale z drugiej strony powiem Wam, że jestem dumna z siebie, że już mam aż tyle prezentów ile mam. Muszę jeszcze kupić do tego jakieś słodkości oraz ozdobne torebki prezentowe. A potem pozostanie mi kupić jedzenie, baterie i trochę kosmetyków, ponieważ nie chcę zostać bez potrzebnych produktów na święta i na Sylwestra. Aaaaaaaaa no i muszę jeszcze kupić szpilki na Sylwestra, który cały czas jest pod znakiem zapytania, ale jakieś plany już są 😊😊😊😊😊😊. No nie, ale ja jestem zakręcona. Zapomniałam powiedzieć Wam, że kupiłam też kieckę na Sylwestra! 😝😝😝 Jest to beżowa sukienka do połowy łydki z seksownym rozcięciem na nóżkę 😈😈😈. Cała pokryta jest srebrnymi i złotymi cekinami. Dekolt ma seksowny w serek. I do tej sukienki też zamówiłam rajstopy alabastrowe (taki odcień) i pończochy samonośne również w takim kolorze. Nie wiem na co się zdecyduję. Pozostanie mi zakupić do sukienki szpilki w kolorze nude, złotym albo czerwonym, ponieważ na Sylwestra planuję krwiście czerwone usta. Zresztą co ja Wam będę opowiadać, wszystko zobaczycie na blogu. Nie zostawię Was przecież bez zdjęć. Ale powiem Wam, że jestem tak podekscytowana, że ho ho. 







A jak Wasze przygotowania i zakupy świąteczne się mają?


Tymczasem.


Buziaczki przedświąteczne! 💋💋💋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz