środa, 1 grudnia 2021

Przyszedł GRUDZIEŃ, a z nim nowa świąteczna seria na Myślach Kobiety Wyzwolonej czyli BLOGMAS. BLOGMAS #1

Dzień dobry w grudniu 😊😁👼👼👼. 

Grudzień tak samo jak lipiec i listopad należy do moich ulubionych miesięcy w roku, więc już jestem sama podekscytowana tą myślą jak to będzie w tym roku. Zaplanowałam w tym roku, że grudzień będzie bardzo blogowy, ponieważ chciałabym w tym miesiącu napisać 31 postów na Myślach Kobiety Wyzwolonej. Tak! Czeka Was BLOGMAS (dobrze widzicie - blogmas, nie vlogmas) ze mną. Jak to wszystko się uda organizacyjnie to nie wiem, bo jest to swoiste wyzwanie dla mnie. Niemniej spróbujmy. Youtuberzy robią vlogmasy, więc Wasza Maassen zrobi blogmasy i też będzie dobrze ha ha ha 💪🙏. Wiem też, że czyta mnie sporo osób, które w ogóle ale to w ogóle nie przepadają za tą całą świąteczną otoczką i z racji tego, że szanuję wszystkich moich Czytelników postanowiłam, że oprócz codziennego blogmasa pojawi się też od czasu do czasu (a może nawet i codziennie 😎😈😆😆😆) inny post, który będzie nieświąteczny. Gdyby wszystko poszło tak jakbym sobie marzyła to w grudniu na MKW zamieściłabym aż 62 posty, ale to się wydaje czymś mało prawdopodobnym do zrobienia. Ale cóż, to nie do zachowawczych świat należy, a do odważnych, więc zobaczymy jak to się wszystko dalej moi Kochani potoczy w tym miesiącu. Jak dobrze pójdzie to może będę dodawać także filmiki na bloga. No zobaczymy jak to będzie, ale myślę, że to będzie naprawdę dobry, serdeczny, towarzyski i piękny miesiąc. Tego sobie jak i Wam życzę! 😇😇😇😇😇😇😇😇😇🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟





W moim aktualnym folderze, w którym mam mnóstwo zdjęć czekających na moderację znalazłam właśnie to z ubiegłych Świąt Bożego Narodzenia. I... i to zdjęcie zainspirowało mnie do stworzenia w tym roku BLOGMAS. Jedno zdjęcia a ile może zrobić, prawda? 👼👼👼


Pod stołem w ubiegłym roku miałam beżowy (bardzo zniszczony przez Reksia) dywan, który na szczęście już jest dawno w śmietniku i nie psuje mi wystroju pokoju stołowego. W tym roku zobaczycie na zdjęciach mój nowy zielony dywan, który raz chyba już zdołaliście na MKW zobaczyć. Wszak, jeden element zmieniony a jaki efekt wizualny. 






Mam ogromną nadzieję, że będziecie ze mną przez cały grudzień i spędzicie ze mną bardzo miło czas z kubkiem zimowej herbaty w dłoni i pudełkiem korzennych ciasteczek obok. 




Pięknego Grudnia dla nas!!! 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Aleksandra 💋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz