czwartek, 2 grudnia 2021

Grudniowa pizza z Zuzą przy Teatrze Wielkim. BLOGMAS #2

Dzisiejszy dzień grudnia uważam za super dobry, ponieważ spotkałam się z Zuzą przy Teatrze Wielkim aby razem iść na pizzę do Dzielnej 43. Drugi raz byłyśmy w tym miejscu, ponieważ obie uwielbiamy pizzę neapolitańską. W tej restauracji serwują przepyszne pizzę, także smakoszom włoskich smaków polecamy. Palce lizać!




Moja pizza to Salame, zaś Zuzy to na pewno pizza z szynką parmeńską. Zgadza się Królisia? 😁 Dodatkowo zamówiłam sobie piwo miodowe na miodzie wielokwiatowym, które było wyśmienite, zaś Zuza wzięła sobie herbatę zimową, która była pokaźnego rozmiaru. Przepyszne jedzonko!




Bardzo miło spędziłyśmy niecałe 3h razem. Porozmawiałyśmy o najświeższych wydarzeniach z naszego życia. Ploteczki są człowiekowi bardzo potrzebne. I nie mówcie, że jest inaczej! 😁😅😅




Tak szykowałam się na dzisiejsze spotkanie z Zuzą. Specjalnie założyłam tę bluzkę koronkową, ponieważ wiem, że Królisia chciała ją zobaczyć 😃😃😃.




Taki makijaż zrobiłam. Delikatny jak na mnie! 😏😏😏😏😏😏




Taką miałam dzisiaj stylówkę. To futerko zakupiłam na SHEIN i jeśli jesteście zmarzlakami to polecam, ponieważ ja się w nim gotuję. Dzisiaj się wręcz zagotowałam. Bardzo ciepło. Nie jest niby grube ale grzeje i naprawdę w tym nie zmarzniecie. Bardzo dobrze jest wykonane i jest na ekspres/zamek. Koszt tego futerko to jedyne 117 złotych. Polecam! Aha... jest to kolekcja halloweenowa. 




Dzisiaj już nie jechałam taxi, ponieważ chciałabym troszkę zaoszczędzić pieniążki przed świętami. Poza tym inflacja w Polsce jest tak ogromna, że nie ukrywam iż to bardzo odczuwam chodząc na zakupy. Jedzenie strasznie zdrożało. Naprawdę niedobrze się dzieje w moim kraju pod względem gospodarczym i finansowym.




Łódź wieczorową porą jest naprawdę znośna. Szczególnie okolice Teatru Wielkiego oraz Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych są bardzo przyjemne dla oka i ducha. 




Pyzunia na Kopcińskiego to bar z obiadami domowymi. Dawnoooooo temu jadłam w tym miejscu i mogę powiedzieć, że przyrządzają smaczne i obfite obiady w bardzo domowy sposób. Jeśli jesteście z Łodzi, studiujecie i macie okrojony budżet to polecam to miejsce. Tanio i smacznie!






Dzisiaj był naprawdę bardzo dobry dzień. Stęskniłam się za Zuzą i bardzo cieszę się, że się widziałyśmy i nadal się nie pokłóciłyśmy ha ha ha 😆😆😆😆😆😆😆😆😆.


Tak! Śmiało mogę powiedzieć, że to spotkanie poprawiło mi nastrój. 
Dziękuję Zu! 💚💚💚






Buziaczki moi Kochani! 💋💋💋💋💋💋💋
Aleksandra
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz