czwartek, 16 grudnia 2021

Najlepsza Klinika Stomatologiczna w kraju. BLOGMAS #15

Dzień dobry ✋



Dzisiaj spałam fatalnie, ponieważ było mi strasznie gorąco i mnie mdliło. Jak otworzyłam okno poczułam się lepiej. Myślę, że wczoraj się przekofeinowałam, ponieważ wypiłam mnóstwo kawy i Coli. Na szczęście nic więcej mi się nie stało.


Piętnasty dzień grudnia był dosyć dla mnie nerwowy, ponieważ mamę strasznie rozbolał ząb. Nie mogła nic zjeść, wypić, a co gorsza i spać. Przyjaciółka poleciła mi klinikę stomatologiczną ATJ w Łodzi, która to ma szybkie terminy i przyjmują od ręki. Dodatkowo klinika ta ma ogromną renomę i uznawana jest za jedną z pięciu najlepszych klinik stomatologicznych w Łodzi. Szczerze powiedziawszy nie miałam pojęcia, że tak blisko mnie jest takie miejsce. Na godzinę 19:00 moja mama miała umówioną wizytę. Poszłyśmy. 





Wnętrze kliniki prezentuje się tak. Jest pięknie, nowocześnie - a jednocześnie glamour oraz co najważniejsze CZYSTO! No i mają wyjątkowo wygodne kanapy.




Mama miała wykonane zdjęcie zębów oraz zrobione dwa zęby. Niestety mamę czeka leczenie kanałowe, więc kilka wizyt ją czeka, na które jest już umówiona. Na szczęście nie będzie nic bolało, ponieważ pani doktor podaje bardzo dobre znieczulenie, więc nic tylko rozkoszować się wizytą u stomatologa 😆😆😆.




Makijaż dzisiaj miałam różowy z ozdobnymi cyrkoniami do mejkapu. Co o tym myślicie?




Tak wygląda rejestracja kliniki stomatologicznej ATJ.




Jeśli szukacie super spodni, które są wygodne, wysokie w talii, pięknie wyglądają na nogach to lećcie do H&M i kupcie jegginsy curve - REWELACJA! To aktualnie moje ulubione spodnie. Te są jak widzicie czarne ale kupiłam także grafitowe. Polecanko! ❤❤❤✌




Czyż nie jest tu pięknie i jakby luksusowo? 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 W styczniu też chcę się tutaj zapisać na mój przegląd zębów. Ciekawe w jakim stanie są moje zęby ha ha ha. 






I tak minęło mi popołudnie.


Czy ta klinika jest taka genialna i czy ma takich genialnych lekarzy to okaże się za jakiś czas jak mamie wyleczą ząbki i przejdzie leczenie kanałowe. Ja też ocenię jak będzie wyglądała moja wizyta, mój przegląd i z pewnością moje leczenie. Zęby nie bolą mnie od lat i prawie nigdy mnie nie bolały. Moja ostatnia wizyta była niestety bardzo dawno i była to wizyta kontrolna, ale wtedy doktor oznajmiła, że mam zdrowe zęby i nie ma nic do leczenia. Jestem ciekawa jak będzie tym razem. Jak każdy wolałabym mieć zdrowe uzębienie i nie musieć nic leczyć, ale myślę, że tym razem już tak kolorowo jak wtedy nie będzie. Ale nie ma co gdybać, w styczniu się okaże co z moimi ząbkami. 





Lubicie chodzić do dentysty? Może ktoś z Was ma fobię przed stomatologiem?




Buziaki! 💋💋💋💋💋💋












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz