piątek, 24 grudnia 2021

Herbatka śliwkowa i prezenty świąteczne dla Karoliny. BLOGMAS #21

Dobry wieczór! ✋👀👄👄👄


Dwudziesty pierwszy dzień grudnia był dla mnie bardzo intensywny ale udany. A dla Was? 





W Lidlu ostatnio kupiłam herbatkę śliwkową z cynamonem. Muszę Wam powiedzieć, że pyszna jest choć nie tak dobra jak herbata śliwkowa z Biedronki. Musiałam się dzisiaj rozgrzać, więc dodałam jeszcze cytrynę. Poza tym lepiej się w tych czasach nie przeziębić. 




Byłam tego dnia w Carrefourze, ponieważ musiałam kupić prezenty świąteczne dla Karoliny. Kupiłam jej jak widzicie Toffifee, brzoskwiniową wodę micelarną, jogurt do ciała również brzoskwiniowy, paletkę cieni do powiek oraz zestaw syropów barmańskich do kawy i herbaty. Dorzuciłam jej również bonus -50% do Duki. Myślę, że ze wszystkiego powinna być zadowolona. 




Dokupiłam taką torebkę prezentową w kolorze ecru. Ładna?






Lubię dostawać prezenty ale jeszcze bardziej lubię obdarowywać nimi najważniejsze dla mnie osoby. A Karolina właśnie do takich osób należy. Dla mnie jest już moją rodziną 💛💛💛. 






Tymczasem. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz