niedziela, 19 grudnia 2021

Jarmark bożonarodzeniowy 2021 z Kingą. BLOGMAS #19

Dobry wieczór 😏😏😏.


Wczoraj byłam z Kingą na jarmarku bożonarodzeniowym na Piotrkowskiej i było świetnie 😊. Za chwilkę Wam wszystko opowiem także cierpliwości Kochani 😌😌😌😍😍😍. Zapraszam do dzisiejszej relacji w zdjęciach!





Nie przepadam za wsiadaniem na diabelski płyn, ale sam jego wygląd zawsze przykuwa moją uwagę. Lubicie czy nie Wasza bajka?




Wielokrotnie tutaj przechodziłam ale nigdy do CHATKI ECH nie weszłam. Muszę się w końcu tam wybrać. Kinga mówi, że to żydowska knajpka... hmmm.




Na samym końcu znajduje się knajpa o nazwie SPALENI SŁOŃCEM. Nie byłam ale słyszałam na jej temat dużo pozytywów. Będę musiała tam też się wybrać. 




OFF Piotrkowska.




Na OFFie polecam Wam wybrać się do restauracji - LEN&BAWEŁNA. Dosyć drogie miejsce ale tarta z owocami najlepsza jaką kiedykolwiek jadłam. Polecam. 




Z Kingą na początek naszego wieczoru wybrałyśmy się na grzańca. Kinga zdecydowała się na grzaniec z białego wina (miodowy) a ja na grzaniec korzenny. Powiem Wam, że mój grzaniec zaskoczył mnie, bo mimo że go wybrałam to spodziewałam się jakiegoś pikantnego, ostrego trunku a dostałam naprawdę smakowity alkohol. Porozmawiałyśmy na ławce paląc papieroski. Grzaniec na świeżym powietrzu smakuje najlepiej. 

Później z Kingą powędrowałyśmy dalej Piotrkowską do nowej miejscówki na mapie Łodzi ale o tym opowiem Wam w jutrzejszym blogmasie, na którego już dzisiaj serdecznie zapraszam. 


Po grzańcu wypadałoby coś zjeść, więc wybrałyśmy się jak za starych dobrych lat do najbardziej polskiej knajpy na Piotrkowskiej a mianowicie do CHŁOPSKIEJ IZBY. Kinga zamówiła pierogi ruskie i herbatę a ja placki ziemniaczane z kwaśną śmietaną. Tym razem placki nie były wyśmienite jak kiedyś w tym miejscu, ponieważ były za grube, za tłuste i zbyt przysmażone. Zdecydowanie widać było, że ktoś inny robił mi te placki ziemniaczane. Niemniej nie były złe. 




Na jarmarku bożonarodzeniowym zjadłam z Kingą również oscypka na ciepło. Był dobry! 

Na jarmarku spodobały mi się także bransoletki z kamieni naturalnych i chyba wybiorę się w przyszłym tygodniu ponownie na jarmark aby sobie jedną czy dwie bransoletki zakupić, ponieważ szukałam bransoletek z kryształu górskiego i kwarcu różowego. Ale zobaczymy czy mi czas pozwoli się wybrać ponownie. 

Wczoraj zostałyśmy zaczepione przez różnych typków. Pierwszy koło Żabki poprosił nas abyśmy mu kupiły kawę i hot doga. Kinga kupiła fast fooda a ja małą kawę z mlekiem i cukrem. Dałyśmy temu facetowi i poszłyśmy dalej. Jak jadłyśmy oscypka zaczepił nas kolejny typek, który chciał trochę grosza. Dałam mu 5 złotych. Potem zaczepiła nas kobitka, ponieważ potrzebowała zapalniczki. Odpaliłam jej. No ja nie wiem czy ja wyglądam na milionerkę z Kingą czy co, ale takiej ilości żebraków nie spotkałam. Niemniej jednak każdemu dopomogłyśmy, ponieważ nie wiadomo co życie przyniesie. Zawsze trzeba mieć z tyłu głowy taką myśl, że samemu też można trafić pod przysłowiowy most i potrzebować pomocy. Także warto pomagać, bo nigdy nie wiemy jakie ktoś miał życie i przez co przeszedł. 




Tak prezentuje się Piotrkowska wieczorem. 




Muszę za jakimś czas wybrać się do Centrala. Kiedyś było to miejsce dla bogatych tak samo jak i dawny UNIWERSAL. Kiedyś było jakby lepiej... . 




Tutaj macie łódzką Stajnię Jednorożców 🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴🐴. 




Niedawno kupiłam sobie tę torebkę Pumy. Jestem w niej zakochana, ponieważ jest miękka, wygodna i wcale nie taka mała jak się wydaje. Bardzo się cieszę, że był do niej dołączony pasek, ponieważ będąc na mieście wygodniej mieć wolne ręce a nie dźwigać kilogramy w torebce na rękę. 




Tak prezentowałam się w całości. Róż, czerń, biel i troszkę szarości. Jak Wam się podoba? 💟









Wieczór z Kingą minął mi bardzo miło i cieszę się, że się zobaczyłyśmy, bo teraz nie wiadomo kiedy znowu się zobaczymy. Kinga ma studia zaoczne i pracę, więc tego czasu na spotkania nie ma za wiele. Niemniej jednak zawsze znajdzie dla mnie czas co doceniam ogromnie!









Cieszę się, że nadrobiłam zaległe blogmasy i znowu jestem na czysto ha ha ha. Mam nadzieję, że macie teraz co czytać i co przeglądać. Być może ktoś z Was zapragnie wybrać się do tego jakże pięknego miasta jakim jest Łódź ha ha ha 😅😅😅😆😆😆😇😇😇😈😈😈😎😎😎😁😁😁.


Buziaczki ślę! 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋


Dobrej nocy Kochani! 
Aleksandra





 


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz