niedziela, 12 grudnia 2021

Zimna czy ciepła tonacja? Oto jest pytanie! BLOGMAS #9

Dzień dobry o 6 w nocy ha ha ha 😅😆😅😆😅😆. Nie mogę usnąć, więc postanowiłam napisać zaległe blogmasy dla Was aby nie marnować dnia, pffff nocy 😅😆. Także nie przedłużajmy!




Taką to uroczą choineczkę spotkałam będąc na Piotrkowskiej 217. Światełka są w tonacji zimnej. Preferujecie zimną czy ciepłą tonację światełek choinkowych? Ja wolę zimne.




Wybrałam się z Karoliną (ona zawsze jest chętna na wszystkie aktywności ze mną 😅, loffciam psiapsi ha ha ha 😃😃😃) do knajpy, którą poznałam dzięki Kindze, a mowa oczywiście jest o All Star. W tym miejscu jest przyjemnie, ponieważ nie ma meliny, która jest niestety obecna w drugiej części Piotrkowskiej. W części bardziej turystycznej. Także jeśli potrzebujecie spokojnego miejsca gdzie możecie posiedzieć, porozmawiać i pobyć w miejscu dosyć kameralnym to bardzo polecam właśnie All Star na Piotrkowskiej 217. 




Mam nadzieję, że nikt w te nadchodzące Święta Bożego Narodzenia nie będzie samotny jak ta urocza choinka w oddali. Życzę wszystkim z Was abyście spędzili z kimś te piękne święta. 






Dużo osób jest ciekawych czy mam już choinkę. Otóż... w pokoju stołowym jeszcze nie i w sumie nie wiem czy w tym roku będę mieć 😐😐😐. Natomiast w moim pokoju zagościła biała mała choineczka, którą widzieliście na blogu w tamtym roku. Wystylizowałam ją w zielone światełka, które dostałam od Adama w 2017 roku wraz z wiśniami kandyzowanymi 🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒. Za jakiś czas z pewnością zagości na blogu i ją zobaczycie, także cierpliwości Kochani. 





Wy też tak lubicie choinki i światełka jak ja? 😝😝😝😝😝😝


Buziaczki moje kochane Choineczki! 💋💋💋🌲🌲🌲🎄🎄🎄🎅🎅🎅






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz