sobota, 25 grudnia 2021

Spotkanie z Adamem, karmienie kaczek w ARTURÓWKU i... słodki prezent :) . BLOGMAS #23

Dzisiejszego dnia czyli już dwudziestego trzeciego dnia grudnia spotkałam się z Adamem. Nie widzieliśmy się już 2 miesiące. Tak! 2 cholerne, długie miesiące 😞😟😢😢😢😖😖😖. Martwi mnie to bardzo, że Adam ma przewlekły katar i bóle gardła. Muszę wyciągnąć go na morfologię, ponieważ tak nie może być aby nagminnie był przeziębiony. No way! 





Tak się ubrałam na nasze wytęsknione spotkanie. Założyłam nową fuksjową bardzo elegancką i zmysłową prześwitującą bluzkę, zrobiłam makijaż w kolorach różu i przywdziałam na szyję mój aktualnie ulubiony naszyjnik z YES, który jest wykonany ze srebrna i ma napis z moim imieniem. Pewnie domyślacie się, że uwielbiam jak ktoś zwraca się do mnie Aleksandro 😎😎😎. 




W całości prezentowałam się tak. Co sądzicie o rękawiczkach bez palców?




Żulówki! 💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝 

Zdecydowanie wolę rękawiczki bez palców, ponieważ wtedy mogę swobodnie korzystać z telefonu bez potrzeby zdejmowania ciągle rękawiczek. Dla mnie wygoda. W sumie mogę mieć stylówkę żula. Mnie to nie wadzi ha ha ha.




W Arturówku było pełno bardzo otwartych i towarzyskich oraz co najważniejsze GŁODNYCH kaczek. One w ogóle się nie krępują tylko idą na chama po żarcie 😅😅😅😅😅😅😅😅. Nie przepadam za ptakami 😆😆😆😈😈😈😆😆😆 ale kaczki darzę pewnym rodzajem miłości ha ha ha.




W ogóle chciałabym w tym miejscu wspomnieć, że w Arturówku jest kaczkomat gdzie można kupić pokarm odpowiedni dla kaczek. Super sprawa prawda? Niemniej jednak zauważyłam, że one i tak preferują świeże, ziarniste bułeczki z Biedronki 😝😝😝😝😝😝😝😝😝.






I to było bardzo miłe popołudnie. Spędziliśmy ze sobą 4 godziny rozmawiając, spacerując i karmiąc kaczki. Dałam Adamowi prezent na święta i on mnie również. Wie, że uwielbiam żelki! 💘 Zaskoczył mnie bardzo tygryskiem, którego mi dał. Byłam kicią, zostałam tygryskiem 😝. Ale póki co cały czas jestem w rodzinie drapieżników i kotów ha ha ha. Nie ma co, to pewnie przez moje pazurki ha ha ha.





Ach... dobrze się zobaczyć po takim czasie! 😁😁😁 Kocham!






Tymczasem. 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz