niedziela, 11 marca 2018

AVON Summer White Sunset

Dzień dobry moi Drodzy ✋ już 2 miesiące na blogu nie było żadnej recenzji perfum. Czas to naprawić 😈 Przez ten czas kiedy na Myślach Kobiety Wyzwolonej nie pojawiało się nic o perfumach testowałam nowy zapach w mojej kolekcji. Perfumy, o których mówię to nic innego jak znana wszystkim woda toaletowa AVON Summer White Sunset. Jest to zapach wprowadzony na rynek w 2013 roku. Producent zapowiada, że jest to zapach kwiatowo-orientalny przeznaczony do stosowania w okresie letnim, w czasie wakacji. I zdecydowanie zgadzam się z producentem, ponieważ Summer White Sunset jest typową wodą toaletową, która pachnie jak wakacje. Zapach jest naprawdę przyjemny, ciepły, wakacyjny, z delikatną nutą orientu. Teraz poznajcie nuty zapachowe owego delikwenta:

Skład

Złożenie - różowy pieprz, brzoza, lotos



Tym razem wybrałam dla Was takie złożenie składników. Dlaczego zakupiłam tę wodę toaletową? Pamiętam jak kilka lat temu w katalogu Avon powąchałam papierek katalogu i bardzo byłam oczarowana tym zapachem. Od zawsze uwielbiam wszystko co pachnie egzotyką, tropikami i przywodzi na myśl wakacje. Te perfumy właśnie takie są. AVON Summer White Sunset pachnie po prostu wakacjami w delikatnym, subtelnym wydaniu.

Dla kogo poleciłabym ten zapach?

Ten zapach to nastolatka na wakacjach, w koralowej zwiewnej sukience, w skórzanych sandałkach, bez makijażu i pofalowanych włosach przez wodę morską i słońce. Ten zapach nie jest zapachem wyrafinowanym dla femme fatale. Powyższa woda toaletowa jest zapachem wakacji, beztroskich chwil, wakacyjnej sielanki. Specjalnie zakupiłam ten zapach, aby jeszcze przed wakacjami móc Wam polecić świetny wakacyjny zapach za śmieszne pieniądze, ponieważ ta woda toaletowa kosztuje tylko 19 złotych. Tak tak, nie zapomniałam zera. To śliczna woda toaletowa za niewielkie pieniądze. Ten zapach naprawdę wart jest polecenia. 

Trwałość i projekcja?

AVON Summer White Sunset to zapach blisko-skórny, który nie będzie ciągnął się za Wami długim ogonem. Ale kto widział perfumy wakacyjne, typowo na lato, które duszą całe otoczenie? No właśnie. Jeśli sprawa tyczy się trwałości to jest tutaj kiepsko. Zapach prześliczny, ale nietrwały. Ale za taką cenę można się polewać tymi perfumami przez cały dzień. 50 mililitrów wody toaletowej wystarczyło mi na 2 miesiące. Wiele osób powie, że to bardzo niewydajne perfumy skoro tylko flakonik wystarczył mi na 2 miesiące. Ale ale ja nie używam perfum jak klasyczny użytkownik perfum, ponieważ perfumy wylewam na siebie jak wodę szczególnie gdy perfumy są mało trwałe i trzeba w ciągu dnia się dopsikiwać. Niemniej uważam, że za 19 złotych można zużyć perfumy w ciągu 2 miesięcy. Akurat w okresie wakacji 😈😈😈

Jak wygląda flakon perfum?

Jak wygląda sami widzicie. Wiele osób narzeka, że buteleczka perfum jest taka banalna, szczupła i bez polotu. Jak dla mnie jest idealna do tego zapachu, ponieważ to delikatny, subtelny zapach. Korek flakonu jest pomarańczowy tak samo jak napis na buteleczce i to powinno powodować efekt bardziej wow, przywodzący na myśl wakacje. Mnie flakon się podoba, mimo że nie jest luksusowy czy ekstrawagancki. Powtarzam kolejny raz, za taką śmieszną cenę i śliczny zapach flakon jak dla mnie mógłby być przerażająco brzydki, ponieważ zapach rekompensuje wszystko. 

Podsumowując dzisiejszą recenzję, chcę Wam powiedzieć, że AVON Summer White Sunset to znane perfumy i pewnie w okresie lata wiele razy na ulicach miasta wyczujecie powiew tego zapachu - szczególnie u młodszego pokolenia. Niemniej jednak uważam, że warto mieć w swojej kolekcji taki zapach, ponieważ tak naprawdę jest to bezpieczna woda toaletowa, która nie drażni otoczenia, nie powoduje migreny i do tego odmładza starsze użytkowniczki. Jak dla mnie perfumy urocze i godne polecenia. Nooo i cena, tanioszka, która pachnie jak perfumy ze średniej półki. Polecam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz