sobota, 10 marca 2018

Dzień Mężczyzn i PSYCHOFANKA

Drodzy Panowi starsi i młodsi, dzisiaj z okazji Waszego święta chciałabym Wam życzyć zdrowia, ponieważ to jest zawsze najważniejsze. Dużo spokoju, szczęścia, miłości. Kochajcie swoje żony, dziewczyny, partnerki, córki, matki. Traktujcie kobiety z szacunkiem i bądźcie dla nich prawdziwymi rycerzami w srebrnej zbroi. Panowie bądźcie dobrymi ludźmi, dżentelmenami, którzy już dawno prawie wyginęli. Życzę Wam samych szczęśliwych dni przebytych w zdrowiu, miłości. I oczywiście dobrego seksu Wam życzę abyście zawsze byli spełnieni. Udanego dnia Wam życzę 👄❤✋



Moi Drodzy dzisiaj muszę poruszyć jedną nieprzyjemną kwestię. Dzisiaj od jednego z Was(Damian pozdrawiam serdecznie) dowiedziałam się, że KTOŚ WYKORZYSTUJE MOJE ZDJĘCIA NA FEJSIE!!! Dla mnie nie jest to nic specjalnie dziwnego, ponieważ ludzie, którzy prowadzą działalność, firmę lub zajmują się innymi działalnościami internetowymi(np. prowadzą bloga) narażeni są zawsze na hejt, psychofanów, podszywania. Dla hejterów i psychofanów jest to pewnie zabawa, ale ta zabawa się kończy kiedy puka do nich Policja. Podszywania i wykorzystywania zdjęć są przestępstwem. Mam zasady Olfaktorii w kwestiach hejterów i podszywaczy. Nie radzę.

Kochani chciałam Was o tym powiadomić i uczulić na to, że ludzie to czasem zwierzęta bardzo tchórzliwe i podłe zarazem. Nigdy nie bierzcie wszystkiego od razu jakby było prawdą, ponieważ może dla tej prawdziwej osoby być to krzywdzące. Najlepiej wyjaśnić sprawę i dojść do sedna. Mam nadzieję, że reszta osób czytających mojego bloga jest świadoma tego, że przeznaczam swój czas na to aby Was w jakimś stopniu uczyć tego jak nie popełniać błędów. Jeśli nie lubicie tego co piszę lub macie chorą fascynację w kierunku mojej osoby to radzę nie czytać tego co piszę. Po drugie jestem osobą, która pisze poprawną polszczyzną, a osoby które się pode mnie podszywają(takie jak Kasia) piszą, gorzej niż plebs. Dlatego łatwo rozpoznać, że ktoś podszywa się pode mnie. Pozdrawiam Was i życzę spokojnego dnia, a dla Panów szczęścia w dniu ich święta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz