wtorek, 6 marca 2018

Intensywny dzień za mną

Dobry wieczór na koniec dnia dzisiejszego ✋. Dzisiaj miałam oczywiście plany pisania na blogu, ale znowu mi się nie powiodło, bo od czasu kiedy znacznie lepiej się czuję nadrabiam zaległości towarzyskie. Miło, że są ludzie, którzy za mną tęsknią i przede wszystkim mają dla mnie czas. Dopiero przyjechałam do domu i padam na twarz ze zmęczenia, ale było to bardzo produktywne zmęczenie. Zrobiłam wszystko co zaplanowałam sobie na dzisiejszy dzień i jestem z siebie zadowolona. Jutro czeka mnie nie mniej aktywny dzień niż dzisiejszy, ale to dobrze, bo bardzo tego potrzebowałam, aby znowu poczuć, że żyję. Na koniec chciałam pozdrowić farmaceutę, który dzisiaj odwiedził mnie w domu - Pozdrawiam Cię aptekarzu imienia nieznanego, jeśli to czytasz wiedz, że mnie trudno zaskoczyć, a Tobie się udało. Swoją drogą nie wiedziałam, że farmaceuci odwiedzają pacjentki w mieszkaniu, ale uważam, że super, ponieważ czasem trzeba coś wyjaśnić. Mili aptekarze są zawsze mile widziani ha ha ha ✌

Za moment zasnę jak zabita, także życzę Wam Tygryski słodkich snów i czytajcie mnie, bo niebawem będzie naprawdę gorąco, ponieważ wracam z sex opowiadaniami, sex postami i w ogóle będzie HOT. Buziaczki 👄👄👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz