czwartek, 29 marca 2018

Czy otwieram kanał na YouTube?

Dzień dobry moi Drodzy ✋👋 tak jak we wczorajszym poście wspominałam, dzisiaj pojawia się kolejny wpis na Myślach Kobiety Wyzwolonej. Powiedziałam Wam, że planuję coś dosyć przełomowego i innowacyjnego i... tak jest. Zapraszam do dzisiejszego czytania postu.

Moi Drodzy już od bardzo długiego czasu zastanawiam się aby rozwinąć bardziej bloga w taki sposób, aby tworzyć filmiki na YouTube. Od dawien dawna oglądam YouTube`a i zawsze w duszy chciałam być posiadaczką własnego kanału z moimi autorskimi dziełkami. Blog ma już ponad 4 lata i niedługo będzie obchodził swoje kolejne urodziny. Myślę, że to dobry czaass 😈👌 aby mocniej zastanowić się nad kręceniem filmów. Oczywiście nie byłoby to tak, że nagle porzuciłabym pisanie, na rzecz filmowania. Na pewno tak by nie było, ponieważ dla mnie pisanie jest wyzwalające, a na kręceniu filmów, tudzież filmików się nie znam, ale mogę się nauczyć. Byłoby to dla mnie na pewno wyzwanie i sprawdzenie swojej odwagi i muszę Wam powiedzieć, że coraz bardziej mnie kusi aby zrobić to. 

O czym byłby mój kanał?

I tutaj zaczynają się schody, ponieważ myślałam, aby rozszerzyć Myśli Kobiety Wyzwolonej poprzez kręcenie filmików z tematyki mojego bloga. Z drugiej strony zawsze uwielbiałam kanały urodowe, ale nie sądzę, że chciałabym tylko mówić o kremie pod oczy czy weselnym makijażu. Bardzo podobają mi kanały parapsychologiczne, ale już od dawna nie jestem pochłonięta tym tematem. Tematyka mojego kanału to największy szkopuł, ale najbardziej pochylam się ku rozszerzeniu bloga dzięki kręceniu filmików. 

Czy otworzę kanał na YouTube?

To wszystko zależy też od Was czy chcielibyście abym kręciła, czy macie ochotę oglądać to co bym kręciła. Myślę aby przed wakacjami nakręcić pierwszego vloga, który byłby takim sprawdzeniem czy chcecie czy nie, chociaż domyślam się, że większość z Was chciałaby, ale wiecie... wolę mieć to na papierze ha ha ha. 

Co Wy myślicie o takim pomyśle? Zacząć kręcić? Otworzyć kanał na YouTube?

Buziaczki 👄👄👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz