niedziela, 25 marca 2018

Fetysz stóp

Dobry wieczór moi Kochani ✋😊 Pół roku temu na blogu pojawił się post o fetyszu stóp i butów, który był zarazem pierwszym wpisem na temat fetyszyzmu(bardziej modowego) na moim blogu. Ów post cieszy się dużą popularnością, ponieważ zawiera w sobie wiele moich zdjęć z propozycją manicure stóp i ozdabiania nóg pończochami czy też rajstopami, które notabene bardzo lubię w okresie jesieni i wczesnej wiosny. Zapraszam do zapoznania się z tamtym postem, zanim przejdziecie do czytania dzisiejszego wpisu http://aleksandramaassen.blogspot.com/2017/09/fetysz-stop-i-butow.html Zapewniam, że będziecie usatysfakcjonowani ✋👌👍

Poprzedni post był bardziej nastawiony na efekty wizualne i tak jak wspomniałam był propozycją jak dbać o stopy i w co je przyodziewać aby prezentowały się kobieco i seksownie. Tysiące osób przeczytało tamten post, więc uznałam, że jak najbardziej taka tematyka Was interesuje. Lubię wychodzić do Was z postami, które chcielibyście czytać. Dawno nie było postu o fetyszyzmie stóp, więc uznałam, że to najlepsza okazja, aby zamieścić coś nowego.

Moi Kochani. Fetysz stóp to naprawdę temat rzeka. Aby mówić o seksualnym upodobaniu do stóp trzeba lubić swoje stopy i czuć się z nimi komfortowo to raz, dwa to należy znać osoby, które są fetyszystami stóp, a trzy to trzeba być otwartym aby poruszać temat podofilii. Aczkolwiek nie lubię tego słowa, ponieważ niesie za sobą wydźwięk bardzo pejoratywny, więc unikam go. Jestem kobietą, która dba o stopy i uważam, że jestem posiadaczką ładnego kształtu palców i paznokci. W swoim życiu poznałam sporo(kilkanaście osób), które uwielbiają stopy w mniejszym lub większym stopniu i dlatego uważam, że jestem osobą odpowiednią aby wypowiadać się na ten temat. Nadal podtrzymuję moje zdanie, że fetysz stóp to jedna ze słabości seksualnych, fantazji, po prostu upodobań. Jeśli stopy dla mężczyzny lub kobiety są bodźcem podczas seksu a nie elementem dominującym do zaspokojenia seksualnego to nie ma w tym nic złego i nie jest wtedy dewiacją.

Dzisiejszy post o fetyszu stóp ma być postem pozytywnym, ponieważ odkryłam coś nowego jeśli chodzi o ten temat. W poprzednim poście mówiłam, że najseksowniejszym kolorem lakieru do paznokci jeśli chodzi o manicure stóp jest odcień czerwieni. Znalazłam nową czerwień - CZARNY. Czarny to nowa czerwień. Sami zobaczcie i oceńcie.

Mnie osobiście jako kobiecie czarny lakier do paznokci bardzo się podoba i uważam, że taki odcień przyciąga uwagę i robi wrażenie. Należy jedynie pamiętać, że czerń czy to na paznokciach stóp czy rąk lubi towarzystwo krótkich paznokci. Tylko wtedy wygląda elegancko i seksownie, a nie kurewsko i wyrachowanie. Kolor, który mam na paznokciach to Miss Sporty - Lasting Color Gel Shine numer 080. Nigdy nie pomyślałabym, że tak tani lakier daje przepiękny, błyszczący i długotrwały manicure. Całe życie kupowałam lakiery Inglota i Sally Hansen wydając sporo i nie uzyskując olśniewającego efektu, a przy tym lakierze jest naprawdę pięknie. Dodatkowo muszę wspomnieć, że nie zauważyłam aby paznokcie przez ten lakier były osłabione i łamliwe. Z czystym sercem mogę polecić. Poza tym zawsze polecam Wam coś co jest rewelacyjne. Nigdy nie polecam czegoś przeciętnego lub "takiego ok". Wszystko co Wam proponuje jest super. Choć wiadomym jest to, że nie u każdego dany produkt się spisuje tak samo. Ale to normalne i chyba każdy z Was zdaje sobie z tego sprawę. 

Czarny lakier do paznokci to moje ostatnie odkrycie i szczerze mówiąc nigdy nie odważyłam się aby pomalować paznokcie czernią, ale jak widać upodobania i gusta się zmieniają. Mój pradziadek podobno mawiał, że charakter człowieka zmienia się co 7 lat. Coraz bardziej widzę, że mógł mieć sporo racji. 

Fetysz stóp to dla niektórych upodobanie dla innych dewiacja. Aby to rozstrzygnąć na pewno pojawi się kolejny post na blogu, ponieważ dzisiejszy post ma na celu pokazanie Wam nowej propozycji na manicure paznokci Waszych stópek, które uwielbiacie. 

Czarne paznokcie najlepiej będą prezentowały się z wulgarną czarną, koronkową bielizną lub czerwoną. Nie zapomnijcie o nylonowych pończochach z pasem do pończoch. Będziecie wyglądały jak prawdziwe królowe nocy w Waszych sypialniach. 

Jeśli chodzi o Panów i kwestię lakieru do paznokci na stopach kobiet to... preferują:

- krwistą czerwień
- paznokcie bez śladu lakieru
- białe paznokcie
- fioletowe paznokcie
- czerń(bo wygląda ostro, demonicznie, wyzywająco ale jednocześnie elegancko)
- kolor czerwonego wina

Co ciekawe nigdy nie spotkałam się z opinią u Panów, którzy preferowaliby krzykliwe kolory typu: pomarańczowy, żółty, niebieski, zielony, turkusowy, koralowy, złoty, srebrny. Większość Panów gustuje w czerwieni, kolorach wina i paznokciach bez lakieru. A wiecie dlaczego nie lubią niektórzy lakieru na paznokciach swoich partnerek? Odpowiedź jest prosta. Lakier do paznokci w smaku jest okropny. Ha ha ha... tak moi Kochani, fetyszyści stóp lubią całować, lizać paznokcie. Musicie pamiętać, że nie każdy fetyszysta zaspokojony jest patrząc tylko na stopy swojej seksualnej kochanki. Spójrzcie nawet na filmy czy to romanse czy przygodowe. Kobiety z reguły mają umalowane paznokcie w kolorach czerwieni. To kolor ponadczasowy, elegancki i seksowny. Kiedy miałam szkolenie w jednej z firm moja pani menadżer powiedziała, że czerwone paznokcie przyciągają słuchaczy dlatego często kobiety w polityce mają czerwony manicure a politycy czerwone krawaty. Niemniej jednak każdy czasem potrzebuje odmiany i dlatego postanowiłam, że teraz "pochodzę" w czarnym lakierze. I jak na razie jestem bardzo zadowolona z efektu. 

Mam nadzieję, że tym postem zaciekawiłam Was, zaproponowałam abyście nie bały się koloru czarnego na paznokciach, ponieważ może on wyglądać naprawdę elegancko i schludnie. Paznokcie nie wyglądają wulgarnie tylko wyrafinowanie. I proszę Was jeszcze o jedno. Nie mylcie słowa wyrachowany z wyrafinowanym, ponieważ to pierwsze jest negatywnie zabarwione, a to drugie wręcz przeciwnie. Skorzystajcie drogie Panie z mojej propozycji manicure z czarnym lakierem, a na pewno się nie zawiedziecie. 

Spokojnej nocy Wam życzę, a może... lepiej niespokojnej? 😈😉



7 komentarzy:

  1. czarny lakier robi wrażenie ;))))
    jako wieloletni "znawca" tematu muszę przyznać że smak lakieru jest niewyczuwalny przy całowaniu, lizaniu czy ssaniu ;))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej kręcą paznokcie pomalowane na czerwono, różowo, biało i niebiesko ;)

    Pozdrawiam serdecznie!
    Mr. "X"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwony i różowy rozumiem :D nawet niebieski :) ale co kręci Cię w białym lakierze? Masz jakieś wspomnienia z tak umalowanymi paznokciami?

      Usuń
    2. Cóż Ci mogę powiedzieć...
      Po prostu mi się podoba i tyle ;)

      Usuń
  3. Moja dziewczyna maluje na czarno żeby brudu nie było widać 😁😋a tak serio czarny lakier jeszcze bardziej podnieca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha :D Udało Ci się mnie rozbawić - dziękuję :*
      A co sądzisz o białym? Oprócz tego, że brud bardziej wtedy widać :P

      Pozdrawiam z Łodzi :) :*

      Usuń