środa, 7 marca 2018

DZIWKArski welur

Koronki, pończochy, mocne makijaże, peruki, biżuteria ozdabiana drogocennymi kamieniami, obcasy to wszystko atrybuty prostytutek od zarania dziejów. Prostytutki prostytutkami a prawda jest taka, że każda kobieta bez względu na wiek lubi poczuć się czasem w swojej sypialni jak prawdziwa dziwka. Z pomocą przychodzą przebrania za pielęgniarkę, diablicę czy pokojówkę. Niemniej uważam, że jest to trywialne i każdemu się już przejadło. A poza tym czy ktoś w XVI wieku słyszał aby kochanki w alkowie ubrane były za gorące nauczycielki czy wyuzdane pielęgniarki? NIE. Według mnie klasyka w wykonaniu arystokrackich kurew jest najlepsza. 

Koronkowe staniki są zawsze świetnym pomysłem, aby podkreślić swój seksapil. Kolor bordowy(nie burgundowy!) jest kwintesencją seksu, erotyki, poza tym jest znacznie elegantszym kolorem niż czerwony. Ozdobne paseczki przy stanikach również dodają pikanterii Waszym seksownym stylizacjom. Mało kto wie kupując taką bieliznę, że paski przy stanikach czy majtkach są nawiązaniem do klimatów BDSM. Teraz już wiecie. Jak widzicie na zdjęciu nie jestem w samym staniku. Na sobie mam rozpiętą(fakt, dosyć szeroko) przezroczystą bluzkę koszulową w kolorze ecru. Swoją drogą nie ma nic seksowniejszego niż kobieta w rozpiętej koszuli czy to damskiej czy to męskiej. To ponadczasowa klasyka. 

Tutaj ubrana jestem w welurową purpurową bluzkę z chokerem i ogromnym dekoltem. Ta bluzka należy do tych, które dla własnego bezpieczeństwa powinnyśmy zakładać nocą, a nie za dnia. Serio wiem co mówię ha ha ha 😈😈😈😈😈😈 Nikt nie przejdzie koło Was obojętnie jak zobaczy Was w takim seksownym wdzianku ze stanikiem na wierzchu i ozdobnymi ramiączkami. Ktoś może pomyślałby, że purpura i bordo stanika gryzie się. Nic bardziej mylnego! Te dwa quasi niełączące się kolory tworzą połączenie buchające seksem. Zapytajcie Karolka, on już nie wiedział, czy podać mi wino w kieliszku czy na mnie ha ha ha 😄 Swoją drogą welur, aksamit, atłas, satyna to po prostu jedne z najbardziej wyuzdanych, dziwkarskich tkanin. Nic tylko dotykać. 

Zawsze chciałam mieć jakiś ciuch(choćby jeden) welurowy. Tak bardzo chciałam mieć, że kupiłam właśnie tę purpurową bluzkę, która robi wszystko aby zwrócić uwagę na osobę, która ją nosi. Po prostu kurewski sztos jakich mało. 

Do takiej wyzywającej stylizacji będą pasowały czarne paznokcie, w których ostatnio jestem zakochana. Taki manicure "chodził" za mną już od miesiąca. Nie radzę abyście malowali paznokcie przy takiej stylizacji na czerwono, ponieważ wtedy będzie wyglądało to tanio, a chodzi o to aby w sypialni wyglądać jak arystokracka dziwka a nie tania kurewka chłopów. 

To jedno z moich ulubionych zdjęć, ponieważ dobrze widać materiał weluru. Błyszczy się i jest kurewsko miękki w dotyku. Taka stylizacja sprawdzi się na kobietach bladych, ponieważ skoro mówimy już o arystokracji, szlachcie i arystokrackich dziwkach trzeba pamiętać, że chcąc podkreślić swój poziom kobiety wyższej rangi nie korzystały z kąpieli słonecznych. 

Kochane wiedźcie, że w byciu seksowną kobietą nie ma nic złego. Jesteśmy kobietami i chcemy czuć się kobieco, seksownie, po prostu pięknie. Wiem doskonale, że nie każda kobieta zastosuje moje rady, bo być może jest nieprzyzwyczajona do erotycznej bielizny, czy wyrafinowanych stylizacji. Ważne, aby od czasu do czasu w swoim wyglądzie dodać choć jeden erotyczny wabik na przykład:

- czerwone/bordowe usta
- czerwone/bordowe/brązowe/czarne paznokcie
- seksowna bielizna
- wyższe buty
- rozpuszczone lekko podkręcone włosy
- długie rzęsy
- seksowny choker
- perfumy z feromonami lub pachnące słodko jak truskawki

I na koniec ostatnia rada. Nie ma nic GORSZEGO niż piękna kobieta, która porusza się źle. Widziałam piękne kobiety chodzące jak roboty. To samo spotyka się u kobiet chodzących na wysokich butach. Robią kilometrowe kroki, podrygują i poruszają się bez gracji. No kurwa! nie umiesz chodzić na szpilkach załóż płaskie buty. Na płaskich też można uwieźć cały pałac. Wierz mi.

Trzymajcie się Kochane/Kochani i czekajcie ze mną na nadejście Wiosny, uwielbianej pory roku przeze mnie, bo wtedy powietrze pachnie czystością i nadzieją na lepszy czas. Poza tym będzie można zrzucić z siebie ciężkie płaszcze, grube buty i uwolnić się od niepotrzebnej garderoby. Czekajmy wspólnie. Mam nadzieję, że dzisiejszy post przypadnie Wam do gustu i skorzystacie z moich propozycji, a jak nie to szkoda. Marilyn Monroe mawiała - "Wiele kobiet nie zdaje sobie sprawę ze swojej seksualności, wielka szkoda ha ha ha". Do bólu prawdziwe.
Buziaczki 👄❤✋




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz