niedziela, 18 marca 2018

Zdegustowana podszywającymi się ludźmi pode mnie

Dzień dobry, chociaż to bardzo zły dzień. Czuję się fatalnie przez ciśnienie i stres, w ogóle dzisiaj nie spałam. Jestem śpiąca, ale zdenerwowana. Ale nie o tym dzisiaj chciałam pisać. Już kilka dni temu zbierałam się do napisania tego postu. Ci, którzy polubili mojego bloga na Facebooku wiedzą, że pewna Kasia Merta wykorzystała moje zdjęcia tworząc fikcyjne konto. Nie wiem co taka osoba ma w głowie, ale nawet nie chcę się zastanawiać.

Jak widzicie sytuacja przedstawia się tak jak powyżej. 

Szczerze mówiąc, mam wyjebane na ludzi, którzy wchodzą na mojego bloga, fascynują się, a potem wykorzystują moje fotografie aby poszpanować albo hejtować. Mam inne problemy na głowie, ale nie zamierzam tego pozostawić bez echa. Kasia Merta(czy jak jej inaczej) poniesie konsekwencje tego co zrobiła. A po drugie zawieszam bloga, nie mam ochoty pisać dla ludzi, którzy robią coś takiego. Uwielbiałam dla Was pisać i będę robiła to nadal, ale potrzebuję wolnego, tudzież wakacji i nie zamierzam po raz kolejny użerać się z takimi chorymi osobami niemającymi swojego życia.

Źle się czuję, jestem zdegustowana takim zachowaniem osób i nie mam ochoty przez najbliższy czas pisać. Swoją drogą wyłączam się z życia social media. Mam dosyć.

Trzymajcie się 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz