czwartek, 26 kwietnia 2018

Biorę udział w KAMPANII :)

Dobry wieczór moi Drodzy 👋 Jestem bardzo podekscytowana, ponieważ kilka godzin temu dostałam maila z informacją, że biorę udział w kampanii nowego zapachu perfum ❤❤❤ Nie spodziewałam się, że producenci mi zaufają i będę mogła sprawdzić najnowszy zapach nowej wody toaletowej, którą będziecie mogli kupić w każdym Rossmannie. Na razie nic więcej nie mogę powiedzieć, ponieważ oczekuję na przesyłkę z perfumami, które będę testowała podczas całej miesięcznej kampanii. Mam nadzieję, że zapach będzie śliczny. Wiecie jak ubóstwiam perfumy. Przez ostatni tydzień zamierzałam coś sobie kupić, a tu nagle udział w kampanii i darmowe 3 flakony perfum. Super. Jestem podekscytowana i odczuwam małą adrenalinę, ponieważ to nowe doświadczenie i być może udział w takim przedsięwzięciu będzie intrygujący.

Niebawem dowiecie się więcej. Jest to totalnie nowy zapach i jest duża szansa, że te perfumy mnie uwiodą, ponieważ zawarta jest w nich czerwona porzeczka, bergamotka i mandarynka. Oraz inne nuty zapachowe, które poznacie podczas recenzji perfum. Zostałam o to poproszona, co nie zmienia faktu, że będzie to prawdziwa, rzetelna moja opinia bez koloryzowania. Jeśli zapach mi się spodoba to go wychwalę, jeśli nie - powiadomię Was o tym. Już się doczekać nie mogę. Mogę powiedzieć tylko tyle, że będzie GALAKTYCZNIE, po prostu GWIEŹDZIŚCIE.

Cieszę się jak dzieciak, który dostanie paczkę lizaków. Dla mnie takimi lizakami są perfumy, biżuteria i buty. Czyli to co Maassen lubi najbardziej. 

Powiem Wam Kochani, że to takie miłe, gdy ktoś docenia Waszą pracę, pasję i działalność w Internecie. Bardzo miłe. Dziękuję, że mogę brać udział w mojej pierwszej kampanii. 

Życzę Wam udanego dnia lub spokojnej nocy, a najlepiej tego i tego. 

Buziaczki Misie(moje Misie) 💋💋💋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz