piątek, 13 kwietnia 2018

Uczulająca mgiełka zapachowa do ciała

Dzień dobry Wszystkim 👋 przez ostatnie tygodnie testowałam nową mgiełkę zapachową do ciała, której głównym zadaniem miał być ładny zapach oraz świetne nawilżenie ciała. Czy mgiełka spełniła swoje zadania należycie? NIE! Aż chce mi się powiedzieć - Szkoda, ale nie. Może dowiedźcie się o jakim produkcie mówię. Oto on.

Mgiełka jest z marki Befine. Kupiłam sobie rodzaj - SENSUAL SEDUCTION(Zmysłowe Uwodzenie).

Kompozycja mgiełki - śliwka, frezja, melon, arbuz

Kompozycja powyższego zapachu jest dla mnie iście cudowna, ponieważ uwielbiam słodkie zapachy, które dodatkowo mają w sobie moc orzeźwienia. Ta mgiełka taka właśnie jest. Słodka, ale idealnie pasująca na wiosnę i lato, bo nie jest zapachem typu "ulepek". Wąchając korek produktu czuć arbuza, zaś na ciele czułam TRUSKAWKI! Tak! truskawki, mimo że żadnych truskawek w tym produkcie nie ma. Być może mieszanka tych składników tworzy jakąś enigmatyczną truskawę, która ma być słodka, wiosenna i dziewczęca. Bo właśnie takim jest ten zapach. Na ciele wyczuwam idealną frezję. Jeśli ktoś z Was lubi zapach frezji to myślę, że ta mgiełka spełni Wasze oczekiwania co do wiosennego zapachu. SENSUAL SEDUCTION to zapach bardzo słodki ale i orzeźwiający dzięki melonowi i arbuzowi. Według mnie jest to idealny zapach na wiosenne dni. Czy mgiełka z Befine pachnie jak Zmysłowe Uwodzenie? Na pewno jest kusząca, ale raczej jest to zapach młodzieżowy, dziewczęcy i idealny dla nastolatek typu "barbie", "słodkich, uroczych księżniczek".

Jak sprawa się ma co do trwałości?

I tutaj jest wielkie NIC. Trwałość mgiełki to jakieś 20-30 minut. Nie wiem czego oczekiwałam od mgiełki zapachowej, ale liczyłam na przynajmniej godzinę czy dwie ładnego zapachu na ciele. Niestety się rozczarowałam. 

Mgiełka miała być mgiełką nawilżającą!!!

Tutaj kolejny minus. A mianowicie mgiełka w ogóle mnie nie nawilżyła. Nic nie zauważyłam, nic a nic.

A jak ALERGIA!!!!!!!!!!

To jest dla mnie nie do pomyślenia aby mgiełka zapachowa uczulała. Dostałam na całym ciele czerwone plamy i krostki. Dodatkowo ciało mnie swędzi i siedzę i się drapię jak to mają w zwyczaju psy po intensywnym, deszczowym spacerze. Moja alergia trwa już tydzień i nic mi nie pomaga. Pamiętam, że kiedyś kupowałam mgiełki z Avon. One też mnie uczulały. Nie wiem dlaczego perfumy nie mają na mnie takiego negatywnego wpływu zaś mgiełki zapachowe już tak. Czy ktoś z Was zna się na tym? Wiecie jakie składniki lub jak tworzone są mgiełki? Czy tylko ja mam alergię na produkty tego typu?

Resumując, zapach uroczy, śliczny i bardzo dziewczęcy. Trwałość bardzo słaba, nie mówiąc już o projekcji(ale tego nikt nie powinien wymagać o mgiełek zapachowych). Mgiełka nie nawilża, ale za to idealnie uczula. Jeśli szykujecie na kimś zemstę spokojnie możecie potraktować ją/go taką mgiełką. Efekt gwarantowany. Nie wspomniałam jeszcze o opakowaniu. Opakowanie schludne, ładne, ze wzorem kwiatów czyli to co lubię. Sądzę, że mgiełka z Befine jest nieudaną podróbą mgiełek z Victoria`s Secret.

Ile kosztuje mgiełka Sensual Seduction? 40 zł

Uważam, że to przesadzona cena jak za taki bubel kosmetyczny. Już za taką ceną można kupić całkiem niezłą wodę toaletową z niższej półki. Na moje szczęście kupiłam sobie tę mgiełkę w promocji za 23 albo 29 złotych. Niemniej nawet cena po promocji i tak jest za wysoka jak na taką trwałość zapachu. Po prostu słaby produkt i co gorsza bardzo uczulający. Warto jeszcze wspomnieć, że ta mgiełka wywołuje ból głowy i ból oczu. 

WIELKIE NIE!!!
NIE POLECAM, ZDECYDOWANE NIE!!!

PS. Kilka dni temu będąc w Rossmannie powąchałam nową mgiełkę od Paris Hilton, której zapachu byłam bardzo ciekawa i zachęcona recenzjami w Internecie. Mgiełka Paris po prostu śmierdzi. Istny smród. Już nigdy nie zakupię mgiełki zapachowej, bo w ogóle się to nie opłaca i zapach mgiełek na ogół jest chemiczny. Tylko tyle chciałam na koniec dodać.

Miłego dnia Wam Kochani życzę 👄👄👄✋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz