piątek, 6 kwietnia 2018

MĘSKA PSYCHIKA czyli relacje damsko-męskie

Większość kobiet zastanawia się jacy są mężczyźni, jaka jest męska psychika, jak poderwać faceta, jak znaleźć męża, jak sprawić aby rozgrzać go w sypialni, aż po jak sprawić aby kochał nas nad życie. W tym poście podam Wam wiele punktów, które pozwolą Wam moje Drogie zrozumieć czym jest taki dziwny twór jakim jest Facet. Wszystko o czym będę Wam opowiadała jest moim poglądem na temat męskiej psychiki. Będą to moje rady, moje pomysły, sposoby i moje doświadczenia. Nie będą to porady wyciągnięte z Cosmopolitan tylko wszystkie moje spostrzeżenia na temat męskiej psychiki. Przez ostatnie 5 lat otaczałam się sporą grupą mężczyzn. Poznałam naprawdę bardzo dużą ilość gatunku męskiego 😈 i dlatego mogę co nie co Wam powiedzieć. A nóż którejś z Was pomogę. Być może czytając to powiecie - Co ona pieprzy? Skąd ona to wytrzasnęła? Ale suka! To niemożliwe!!! Serio oni mają taki mózg? Naprawdę ich to kręci?, jejku gdybym to wcześniej wiedziała... Moje Kochane w tym poście nie chodzi o to aby przedstawić mężczyzn w złym świetle i aby Wam powiedzieć, że kobiety są tymi lepszymi, a mężczyźni to wyrachowane samce. Ten post ma zadanie aby pokazać Wam jak wygląda to co się dzieje w męskiej głowie. Oczywiście, że wyjątki się zdarzają ale to tylko pojedyncze przypadki. Nie chcę nikogo tym postem urazić, także podejdźcie do tego z dystansem. Wyciągnijcie wnioski i weźcie sprawy w swoje ręce, bo każda z Was może być szczęśliwa z drugą osobą. Zapraszam do dzisiejszego postu 😊😊😊

1. FACECI TEŻ MAJĄ KOMPLEKSY

Przyjęło się, że kobiety mają kompleksy na punkcie swojego biustu, nóg, włosów i całego wyglądu. Otóż moje Kochane! faceci też mają kompleksy i to nierzadko małe. Spotkałam mężczyzn wstydzących się swojej wagi, wzrostu, byłych dziewczyn, wykształcenia, zakoli, zębów, włosów na plecach, zarobków, wyznania, kierunku studiów. Jest tego od groma, naprawdę. Uwierzcie, że wystarczy dać takiemu facetowi choć jeden komplement, jedno miłe słowo w jego kierunku aby podbudować jego ego i zrobić mu tym przyjemność. Wielu mężczyzn przejmuje się nie potrzebnie różnymi elementami w swoim wyglądzie czy charakterze. Komplement w kierunku mężczyzny działa cuda. Robię to nagminnie 👌 - zawsze szczerze. Każdy ma w sobie coś dobrego, warto zachwycić się w mężczyźnie tym co ma najlepsze.

2. BOMBONIERKA CZASEM JEST NIESMACZNA

Większość facetów gdy nie zna kobiety patrzy na wygląd. To normalne, ponieważ każdy ma swój gust, upodobania i zwraca na coś uwagę co akurat go kręci. Są elementy w kobiecym ciele, które najbardziej pociągają mężczyzn. Są to te części ciała, których mężczyźni "nie mają". Chociażby biust, zaokrąglony tyłek, biodra, zgrabne nogi. Kiedy taki mężczyzna upoluje wizualnie swoją zdobycz jaką jest kobieta i w następnym kroku postanowi porozmawiać oczekuje, że będzie to kobieta miła, wesoła, rozmowna, z dużymi wiadomościami. Problem pojawia się wtedy kiedy piękna kobieta jest głupia jak but. Niestety jest to bardzo częste zjawisko. Dlatego tak wielu mężczyzn nadal omija atrakcyjne kobiety. Kobiety pamiętajcie, że wygląd jest ważny, ale ważne abyście przykładały też wiele uwagi do swojego rozwoju osobistego. Inteligencja jest bardzo seksowna!

3. PLECY PROSTE, BIUST DO PRZODU

Żaden facet nie lubi dziewczyny, która chodzi jakby połknęła kija, ALE!!! proste plecy i nie garbienie się to podstawa ładnej postawy kobiety. Każda z nas ma cycki. Czy małe czy duże to cycki i nic nie działa aż tak pociągająco jak zadbany dekolt i WIDOCZNY dekolt. Nie ma co się oszukiwać, piersi robią wrażenie, ponieważ tak jak wspominałam faceci ich nie posiadają. Możecie nie lubić swoich piersi, możecie mieć kompleksy, ale co Wam szkodzi założyć bluzkę z większym(nieprzesadzonym) dekoltem. Jeśli wiecznie robicie to samo to nie dziwcie się, że nie macie efektów w życiu. Czasem warto zrobić coś co nie do końca się Wam podoba. W golfie pochodzicie sobie po 2 rocznicy ślubu 😈

3. NIE DAWAJ DUPY ZA SZYBKO

Tutaj opowiem Wam anegdotkę z mojego życia. Pewien facet, którego poznałam na wakacjach, z którym łączyły mnie ciepłe relacje. Tak! łączył nas seks i przyjaźń. Ów facet powiedział mi jedną ważną rzecz - "Ola, pamiętaj nie dawaj dupy za szybko żadnemu facetowi, niech się trochę namęczy. Będziesz miała pewność, że nie szuka tylko przelotnego romansu, samej przygody". Kochane, seks to jedna z lepszych rzeczy, ale nie oczekujcie, że facet będzie na Was patrzył jak na kandydatkę na potencjalną żonę jak już po 10 minutach rzucicie się na niego i zdejmiecie majtki. Zachowajcie rozsądek. Nie chodzi oto aby przeciągać Waszą wspólną noc w nieskończoność, ale po prostu nie róbcie tego z każdym na pierwszym spotkaniu, o ile nie szukałyście przez seks portal faceta na seks przygodę. Jeśli szukacie chłopaka, partnera, męża pomyślcie o tym, że Wasz tyłek to Wasz tyłek a nie całego stadionu piłkarskiego.

4. Z PUNKTU A DO PUNKTU B

Ten punkt drogie Panie czytajcie bardzo uważnie, bo to bardzo ważny punkt. Istnieją mężczyźni, którzy spotykając się z inną kobietą chcą zbliżyć się do innej kobiety. Pewnie robicie teraz dziwną minę i nie rozumiecie, albo jesteście zaskoczone. Ale już Wam tłumaczę. Gdy byłam bardzo młoda spotykałam się z takim jednym chłopakiem, który chodził do mojego liceum. Spotkał się ze mną na randkę aby zdobyć namiary do mojej koleżanki. Chciał nawet abym poszła z nią do niego na domówkę. Od razu poznałam co się święci i zakończyłam z nim znajomość. Taki facet nie ma w sobie żadnej wartości. Myśli, że jest przebiegły i cwany, ale fakt faktem jest idiotą. Są niestety tacy faceci, którzy z jednej dziewczyny szybko przeskakują na koleżanki tej dziewczyny. Słabe to.

5. IDZIESZ DO MIESZKANIA, IDZIESZ NA SEKS

Kiedyś śmiałam się z uwag mojej mamy kiedy to koledzy zapraszali mnie do siebie. Mama mawiała - "Do chłopaka idziesz? Przecież on Cię wykorzysta. Jesteś ładną dziewczyną, a na takie tylko czekają". Śmiałam się, buntowałam i uważałam, że mama się nie zna. Ale przekonałam się, że tak po prostu jest. Gdy byłam bardzo młoda, byłam na randce z kierownikiem banku, którego poznałam na Sympatii bardzo dotkliwie przekonałam się jak się kończy pójście do mieszkania faceta. Po herbacie i szarlotce w herbaciarni zaprosił mnie na blanta(tak, tego co myślicie). Widziałam go pierwszy raz i wiecie co... poszłam do jego Manhattanu w, którym mieszkał. Zapaliliśmy i niestety odleciałam, bo wtedy zapaliłam pierwszy raz. Całowaliśmy się i powiedział mi wprost, że chce mnie przelecieć. Wyszłam z jego mieszkania i już nigdy nie chciałam go widzieć. Także moje drogie najczęściej pójście po pierwszej randce do faceta do mieszkania jest wyrażeniem zgody na seks. Taki jest umysł faceta. Tego nie zmienicie, tak już po prostu jest.

6. PEWNA BUNTOWNICZKA Z CHARAKTEREM

Jest wielu mężczyzn lubiących słodkie idiotki, ale też wielu lubiących pewne siebie kobiety z buntowniczym charakterkiem. Faceci po prostu lubią gdy w kobiecie są sprzeczności. Lubią gdy jest słodka, miła aby następnego dnia być wyrafinowaną kocicą z długimi czerwonymi paznokciami.

7. TAK! ALE CI NIE POWIEM

Ten element męskiej psychiki bawi mnie do łez, a zarazem doprowadza do szewskiej pasji. Spotkałam wielokrotnie facetów, którym się podobałam ale byli nieśmiali. Tak się bali, że nie mogli powiedzieć mi tego co czują, co sądzą, co im się we mnie podoba. Byli spięci i nieśmiali. Mężczyźni wstydzą się mówić o uczuciach, o tym, że Was kochają, że im się podobacie, że jesteście koleżanką ze studiów, którą chętnie by rżnęli w swojej Audice, że jesteście ładne, że macie ochotę iść na spacer. Niestety najczęściej nic nie zrobicie z takim delikwentem, bo on po prostu jest nieśmiały w kontaktach z kobietami. On ma problem i wie, że go ma, ale boi się coś zmienić.

8. I`M TOO SEXY

Tak jak w tytule punktu. Ten rodzaj facetów udaje, że jest taki seksowny, męski, wysportowany i w ogóle oh i ah. Niestety Ci kolesie mają mnóstwo kompleksów. To faceci z kultem ciała, z pięknym ciałem, z którego są niezadowoleni. Koksy, które nigdy nie czytają książek, chyba że to książka ważąca 50 kilogramów. Unikajcie, nic z tego poważnego nie będzie. Sorry.

9. TECHNIKA PODPROGOWA DA CI FACETA

Kochane moje to jest punkt, z którego niestety czasem korzystam. Dlaczego niestety? Bo to takie małe oszustwo, taki rodzaj manipulacji. W technice podprogowej mieści się Wasz sposób ubierania, gesty, sposób mówienia, patrzenia, kolorystyka ubrań, makijaż, sposób poruszania, a nawet sposób jedzenia i oczywiście podteksty. Ubiorem można przyciągnąć kogo się chce, o ile umiejętnie to robicie. Noście sukienki, spódniczki, spodnie z wysokim stanem i nie bójcie się kolorów. Moją idolką jest Marilyn Monroe i wiecie co? ona umiała sprawić, że facet czy kobieta był jej. Miała urok osobisty. Nosiła seksowne, kobiece ubrania, miała seksowny makijaż, seksownie się poruszała, ponieważ jedna szpilka była skrócona o kilka milimetrów aby wywołać efekt kołysania bioder. Mimo, że sepleniła umiała mówić tak aby nikt tego nawet nie zauważał i nikt nie zauważył. Była kobietą w każdym calu. Istna inspiracja.

10. ODWAGA SZCZĘŚCIU POMAGA

Nigdy nie zastanawiałyście się dlaczego przystojny facet ma brzydką kobietę? Mój znajomy mi to wyjaśnił. "Olu, albo taka kobieta jest cholernie bogata albo zajebista w łóżku. Innej możliwości nie ma". Druga ważna kwestia to to, aby być odważną kobietą. Jeśli kogoś chcecie mieć możecie mieć nawet jeżeli nie jesteście jak milion dolarów. Zaimponować facetowi można na różne sposoby. Najważniejsze aby doprowadzić do rozmowy między Wami. Zawsze może się okazać, że Wasz obiekt westchnień jest takim intelektualnym matołem, że same będziecie się z siebie śmiały, że ktoś taki przyciągnął Waszą uwagę.


Moje Kochane mam nadzieję, że te 10 punktów trochę Wam uzmysłowi, że faceci naprawdę są banalni, my też kobiety jesteśmy łatwe, ale robimy z siebie wybitnie skomplikowane. Faceci też rozkładają wszystko na czynniki pierwsze. Nie wszyscy, ale jednak. Najważniejsze moje drogie aby przebywać z facetami, rozmawiać z jak największą ilością osób aby poznać psychikę męską. Jeśli nie macie kontaktu z facetami to nic dziwnego, że jesteście same. Możecie rozmawiać z listonoszem, z panem w kasie, z kimkolwiek byle aby był facetem. Flirtujcie, kokietujcie i zdobywajcie -  kobiety też to mogą i niektóre bardzo lubią. Nie mówcie, że nie umiecie flirtować czy rozmawiać z podtekstami. Wszystkiego się nauczycie jak zaczniecie próbować. Chyba każda z Was oglądała komedie romantyczne czy cokolwiek związanego z erotyką. Myślę, że jeszcze pojawią się kolejne części, ponieważ można by pisać i pisać. Te 10 punktów jest najważniejszymi punktami dlatego spróbujcie się przekonać, że po prostu tak jest i albo to zaakceptujecie albo nie. Faceci tacy są i za to ich uwielbiamy. Buziaczki 👄👄👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz