środa, 4 kwietnia 2018

Promocja -49% w Rossmannie

Dzień dobry Kochani w ten piękny, ciepły, słoneczny dzień 👋👌
Dzisiaj mam dla Was informacyjny post dotyczący wielkiej promocji w Rossmannie. Każdy chyba od kilku lat o tym słyszał, że w kwietniu i listopadzie jest promocja -49% w Rossmannie lub -55% przy posiadaniu aplikacji. Uważam, że to świetny czas aby zaopatrzyć się w kosmetyki do makijażu. A dodatkowo można naprawdę dużo zaoszczędzić pieniędzy. Z jednej strony uwielbiam tę promocję, ale z drugiej nienawidzę kiedy tłum tych ludzi rzuca się jak zwierzak na swoją zdobycz. W ogóle wtedy nie ma kultury. Także Ludzie drodzy starczy dla każdego. Rossmannów w Łodzi jest jak grzybów po deszczu, więc każdy zdąży kupić to co potrzebuje.

PROMOCJA ZACZNIE SIĘ(prawdopodobnie) 9 KWIETNIA I POTRWA DO 18 KWIETNIA

Tak jak poprzednio już pierwszego dnia możecie kupić zarówno lakier do paznokci jak i podkład do twarzy. Promocja nie jest podzielona na makijaż ust, twarzy i oczu. Po prostu idziecie i kupujecie co danego dnia chcecie kupić. Uważam, że tak jest najlepiej i każdy ma wybór.

Czy mam patent na tę promocję? OCZYWIŚCIE!!! Zawsze najlepiej iść pierwszego dnia, ponieważ wtedy jeszcze jest najmniej osób. W połowie promocji wszyscy się rzucają i na półkach każdej marki jest istny burdel. To raz.

Dwa, pamiętajcie aby zrobić sobie listę co potrzebujecie kupić, bo w innym wypadku kupicie mnóstwo różnych rzeczy, które niekoniecznie później będziecie używali. Ja przynajmniej mam tak, że jak nie mam listy to kupię wszystko a potem latami mi wszystko zalega. Najważniejsza jest dobra organizacja.

Trzy. Najlepiej jak już dzisiaj wejdziecie na internetową stronę Rossmanna i zobaczycie wszystkie produkty. Dzięki temu już teraz możecie zaplanować sobie co musicie kupić i, z której marki. Dodatkowo wiecie do, którego Rossmanna macie się wybrać, ponieważ marka X nie jest w każdym sklepie typu Rossmann. 

Mam nadzieje, że skorzystacie z mojego banalnego pomysłu i zrobicie zakupy z głową. Nie o to chodzi aby kupić najwięcej za jak najmniejszą cenę. Jest sporo drogich drogeryjnych produktów, które opłaca się kupić w tej promocji. Według mnie świetne tusze do rzęs ma L`Oreal a do najtańszych nie należą. Ogólnie produkty L`Oreal są świetne. Nigdy nie miałam bubla z tej marki. Oczywiście genialnymi tuszami są tusze z Maybelline, ale one nie są drogie. Zaoszczędzić możecie też na produktach z Bourjois. Pamiętajcie, że mądre zakupy to przemyślane zakupy. Nie trudno wydać bardzo dużo pieniędzy, ale czy to mądre kupić 10 lakierów do paznokci? Moim zdaniem nie. Kiedyś miałam mnóstwo lakierów i moja świętej pamięci babcia również. Ale po czasie wiecie co z lakierem do paznokci się dzieje. Po prostu się psuje bo taka już jego uroda. Aktualnie mam na toaletce 7 lakierów i uważam, że to dużo, bo prawda jest taka, że nawet malując codziennie paznokcie 5 lakierami w ciągu roku nie zużyjemy ich wszystkich. Także przemyślcie co naprawdę musicie kupić. W tym roku postaram się zrobić post o moich zakupach z tej promocji. Oczywiście nadal mam słabość do lakierów, ale mam też inną świadomość zakupów, także pewnie kupię szminki - bo to naprawdę mnie kręci.

Róbcie zakupy z głową nawet jeśli stać Was na to aby wydać fortunę w Rossmannie. Po prostu myślcie czy to wszystko jest Wam naprawdę potrzebne. Jeśli nie jesteście wizażystami i malujecie siebie lub od czasu do czasu mamę, siostrę, babcię czy przyjaciółkę to naprawdę nie ma potrzeby aby mieć 20 lakierów do paznokci i 30 szminek. To naprawdę dużo. Aby skomponować makijaż wieczorowy, codzienny czy na randkę wystarczy mieć w swojej kolekcji już 6 lakierów do paznokci i 5 szminek. Na temat dobrej organizacji w kwestiach typowo kosmetycznych zrobię osobny post, na który już serdecznie zapraszam. Śledźcie bloga. A teraz udanego wieczoru Wam życzę. Buziaki 👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz