środa, 25 kwietnia 2018

Bordeaux Club czyli pierwszy klub dla swingersów w Łodzi

Dobry wieczór moi Kochani 👋 do dzisiejszego postu zbierałam się już od dosyć dawna kiedy to mój kumpel, którego kiedyś poznałam przez Internet powiedział mi, że powstał pierwszy klub dla swingersów w Łodzi. Kto jak kto ale ja nie mogłam nie napisać o tym z racji tematyki mojego bloga. Na początek trochę informacji. Swingersi są to ludzie, którzy uprawiają seks w większym gronie(coś podobnego do gang-bang), ale najczęściej są to małżeństwa, które wymieniają się partnerami jednej nocy. Tak! w łóżku czy na podłodze najczęściej znajdują się cztery osoby uprawiające miłość. Swingersi są bardzo hermetycznym środowiskiem, ponieważ społeczeństwo jeszcze nie daje przyzwolenia na taką formę aktywności seksualnej. Według mnie ludzi z takim upodobaniem jest stosunkowo mało. Jest to mniejszość. Na pewno w Polsce tak właśnie jest. Swingersi to najczęściej ludzi wpływowi, nastawieni na sukces, którzy nie tylko w życiu zawodowym szukają adrenaliny, ale również w życiu łóżkowym.

Wiecie, że mieszkam w Łodzi. W mieście, w którym za wiele się nie dzieje i do niedawna rzadko pokazywanym w telewizyjnej pogodzie. Niemniej Łódź ewoluuje na wielu płaszczyznach. Jak widzę również w sferze erotycznej. Stosunkowo niedawno powstał pierwszy klub dla swingersów - Bordeaux Club. Zachęcam zainteresowanych do przejrzenia strony internetowej tej nowej miejscówki Łodzi.

Ze zdjęć mogę powiedzieć tylko, że wystrój wnętrz przypomina lokal z serialu o wampirach - Czysta Krew, który bardzo lubię. W Bordeaux Club nie wolno wnosić ze sobą telefonów komórkowych, aparatów, ogólnie sprzętu multimedialnego. To mnie trochę w tym przeraża, ponieważ swoją drogą nie wiadomo dokładnie co się dzieje w takim miejscu. Nooo wiadomo SEX SEX SEX, ale życie jest trochę bardziej skomplikowane niż te złączone 3 litery. Niemniej uważam, że super iż takie miejsce powstało w Łodzi bo są osoby chcące zabawić się w taki sposób. A poza tym jest to także promocja Łodzi. Pewnie duży odsetek uzna, że ta promocja Łodzi jest niechlubna, ale Kochani mamy XXI wiek, już w Grecji były orgie seksualne. To co dzisiaj media odważają się pokazywać już było tyle, że w ukryciu.

Starałam się dzisiaj dopasować siebie do tego postu. Myślę, że czerwone usta i stanik z ozdobnymi paseczkami zawsze jest wyrafinowaną opcją upiększania siebie. 

Wracając do swingersów. Seks grupowy ma wielu przeciwników ale także i zwolenników. Na pewno ten rodzaj aktywności seksualnej zawsze będzie budził duże kontrowersje, ponieważ odstaje od normy. Dla mnie nie jest to nic złego. Nigdy nie uprawiałam seksu grupowego, więc nic na ten temat nie mogę powiedzieć, bo po prostu nie mam w tym doświadczenia. Wyznaję zasadę, że jeśli człowiek czegoś nie robi nie powinien określać czy coś jest dobre lub złe. Każdy ma pewne inklinacje i coś lubi bardziej lub mniej. Aby się o tym przekonać trzeba próbować. Oczywiście nie należy robić coś wbrew sobie, co zawsze Wam mówię. 

Bardzo ciekawi mnie jak wyglądają takie sex party. Powiem Wam więcej, że już planowałam się tam wybrać, ale... nie chciałam uczestniczyć w tej orgii seksualnej tylko obczaić jak to wszystko wygląda. Niestety tak się nie da. Ta impreza jest hermetyczna i tylko zdecydowane osoby na seks grupowy mogą tam wejść. 

Wiem, że w Warszawie jest wiele miejsc, w których można umówić się na seks z wieloma osobami. Łódź pod tym względem jest mało doświadczona. Ale bardzo jestem ciekawa ilu Łodzian będzie odwiedzało Bordeaux. Nazwa bardzo mnie przekonuje. Dla tych co nie wiedzą jak należy czytać nazwę - BORDO(tak dokładnie czytamy). 

Myśli Kobiety Wyzwolonej to soft erotyczny blog(a przynajmniej taki był na początku) dlatego nie mogłam sobie odpuścić tego tematu. Zawsze popierałam innowacje, otwartość i dążenie do wolności. Być może Łodzianie tego potrzebowali. Nie wiem, nie znam się na seksie grupowym. Mam umysł i mogę sobie wiele przeanalizować co jest według mnie za a co przeciw. Aczkolwiek uważam, że to jedno z ciekawszych miejsc na mapie nowoczesnej Łodzi.

Otwartość w życiu jest bardzo ważna, bo pozwala nam się adaptować w różnych warunkach. Wszystko jest dla ludzi ale najważniejsze jest aby przestrzegać zasad zdrowia i bezpieczeństwa. Szczególnie w miejscach, w których jest alkohol, SEX SEX SEX i co zwie się IMPREZĄ ZAMKNIĘTĄ.

Kierujcie się nie tylko popędem, ale i rozumem. Pamiętajcie. 

Dobranoc



8 komentarzy:

  1. Cześć... Bardzo ciekawy artykuł... Jestem ciekawy czy wkoncu się tam wybrałaś ..?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zgadzam się z twierdzeniem, że żeby tam wejść musisz być zdecydowany na sex grupowy. Byłam tam wiele razy i przychodzą tam również totalnie niedoświadczone pary które chcą tylko zobaczyć jak to wszystko wyglada. Swingersi na takich imprezach wyznają zasadę „możesz wszystko, nie musisz nic”.
    Polecam jednak zdobyć się na odwagę i odwiedzić to miejsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że teraz mnie bardzo zaintrygowałaś. Przepraszam, że DOPIERO! teraz odpisuję na Twój komentarz ale niestety zaginął wśród innych komentarzy.

      Pozdrawiam Cię serdecznie :*

      Usuń
  3. Nie masz obowiązku uprawiania seksu. Masz obowiązek zachowywać się tak, aby nie psuć imprezy innym ludziom. Nie wolno nikogo krytykować, nie wolno nikogo oceniać. To są dorośli ludzie i mogą robić co chcą, pod warunkiem, że nie krzywdzą innych. Dużo ludzi w tych klubach uprawia wyłącznie ograniczony seks ze swoim partnerem, ale lubią popatrzeć na inne pary uprawiające seks. Ciekawe jest to, że inni ludzie uprawiają seks w różny sposób. Delikatnie, mniej delikatnie, brutalnie, różnie. To pokazuje jak bardzo zróżnicowani jesteśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ci za tak wyczerpujący komentarz :)
      Nigdzie niestety nie mogłam się dowiedzieć jak to wygląda w tym klubie, a Ty przyszedłeś (mniemam, że jesteś mężczyzną) z odpowiedzią. Dziękuję :*

      Zdjęcia klubu, które widziałam w Internecie przywołują mi na myśl aranżację klubu z Czystej Krwi ;)




      Pozdrawiam Cię serdecznie,
      Aleksandra

      Usuń