czwartek, 19 kwietnia 2018

Środa dzień...

 Dzień doberek moi Kochani 👋 dzisiaj wyspałam się za wszystkie czasy, ponieważ spałam całą noc jak zabita. Czasem dobrze się przyjemnie zmęczyć aby zregenerować się fizycznie i psychicznie. Przepraszam, że wczoraj nie pisałam postu ale byłam cały dzień zajęta i nie miałam czasu aby coś "naskrobać" na blogu a później to opublikować. Aż chce się powiedzieć Środa Dzień Spaceru.

Środowa pogoda była bardzo ładna. Świeciło słońce i było idealnie na spacerowanie. Ludzie oczywiście się dziwili, że jest mi tak ciepło, ponieważ ubrana byłam w bluzkę z odkrytymi ramionami. Ale w sumie co mnie to obchodzi 😈😂

Pięknie pachnące drzewko.

Te kwiatki tak ślicznie pachniały. Istna wiosna w przyrodzie i wiosna w sercu. Aż mi lepiej na sercu po tym spacerze 😋

Swoją drogą nie wiedziałam, że w tym miejscu są boiska, korty i etc. 

Stópki i butki zawsze na propsie. Czarne ciągnie do czarnego 😊😇😈

Wiosna to piękna pora roku. Uwielbiam ją za czystość przyrody, nieskazitelność, świeżość i duże połacie zieleni. I oczywiście ten przyjemny klimat.

Kochani zachęcam Was do spacerowania dla zdrowia, dla schudnięcia, dla poprawienia lepszej wydolności organizmu. Niemniej nie zapominajcie o najważniejszym. A mianowicie zawsze spacerujcie w miłym towarzystwie, ponieważ czas, który mija wtedy jest po prostu dobrze zagospodarowany i w ogóle Wy sami wtedy jesteście szczęśliwszymi ludźmi. Mój spacer był świetny, bo z odpowiednią osobą. Cieszy mnie to, że znowu nasze drogi się zeszły. Uważam, że powrócenie do przeszłości było najlepszą decyzją ostatniego miesiąca. Rozum rozumem, ale serce nie sługa ❤😈😇

Udanych spacerów Wam życzę. Tymczasem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz