piątek, 20 kwietnia 2018

Dat ene moment

Czasem w jednym momencie dzieje się wszystko na co całe życie czekaliśmy. Czasem ten moment jest tylko momentem. Niekiedy trwa całą wieczność w naszym sercu i umyśle. Z pewnością każdy z Was doświadczył takiego uczucia. Prawie zawsze to uczucie rozpala nasze serce. Powiedziałabym nawet, że ZAWSZE. Czasem spotykamy kogoś, ale zanim zdążymy coś powiedzieć, naprawdę coś ważnego ten ktoś znika. Później myślimy cały czas o tej osobie, bo zostaliśmy oczarowani, zafascynowani, ale w pewnym stopniu też porzuceni. Czekamy na powrót tego jednego magicznego momentu aby uciszyć nasze myśli, tęsknotę, a niekiedy miłość. Przypadki nie istnieją. Wszystko co zdarzyło się ma znaczenie. Nawet krótka chwila, przysłowiowy moment ma wielkie znaczenie. Ośmielę się powiedzieć, że nawet moment może uczynić nas szczęśliwymi do końca naszych dni. Wszystko co człowiek ma na zawsze to wspomnienia. Zbierajmy ich jak najwięcej, bo to one zbudują nam naszą dojrzałość, a później - starość. W swoim życiu byłam dwa razy zakochana, oczarowana jestem bardzo często, ale grom z jasnego nieba uderzył mnie raz. Uśmiecham się na samo wspomnienie. Wiem, że ten moment już się nigdy nie powtórzy. I nawet to jest w tym piękne...
Mam skomplikowaną osobowość, jestem diabelnie uparta, ale mam dobre serce, które przez to, że wierzy w drugiego człowieka dzisiaj jest roztrzaskane. Czasem trzeba wspomnieć, uśmiechnąć się na samą myśl, wzruszyć, otrzeć łzę, wstać i już nigdy nie wracać do tego co było. Czasem trzeba pochować kogoś w swoim sercu i umyśle. Na zawsze.

Dziękuję, że mogło się przydarzyć, choć nie było przypadkiem...




Ps. Jeśli lubicie język niderlandzki, jeśli lubicie piosenki z refleksją o życiu to posłuchajcie Andre Hazes. Super człowiek, którego już nie ma wśród nas. Jak widać on też miał zadanie. Miał śpiewać i nauczać o istocie życia i jej kruchości. Dlatego też ustawiłam nowy utwór na blogu, który zainspirował mnie do napisania tego postu. Wspomnienia...

Tymczasem

Wasza Aleksandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz