sobota, 7 kwietnia 2018

Jak być niezależną kobietą?

Dobry wieczór moi Kochani 👌👋 Pewnego dnia napisał do mnie na Facebooku Damian z pomysłem na post. Stwierdził, że chciałby abym napisała na Myślach Kobiety Wyzwolonej post o tym jak być niezależną kobietą w życiu normalnym i intymnym. Postanowiłam, że dzisiaj z miłą chęcią mogę poruszyć ten temat.

Jak być niezależną kobietą w życiu normalnym(mam na myśli, że Damian miał na myśli życie codzienne)? Oraz jak być niezależną kobietą w życiu intymnym(chodziło zapewne o seks)? Odpowiedzi są proste. Zapraszam do lektury.

Aby być niezależną kobietą trzeba najpierw UWOLNIĆ SWÓJ UMYSŁ, ponieważ dzięki wolnemu umysłowi możemy żyć tak jak chcemy. Robimy wtedy to co mamy ochotę, nie godzimy się na to co nie sprawia nam przyjemności. Żyjemy według swoich upodobań, a nie oczekiwań innych. Pamiętajcie, że oczekiwania wobec nas to oczekiwania innych a nie nasze i nie musimy ich spełniać.

Jeśli chcecie być niezależnymi kobietami musicie posiadać pieniądze(swoje pieniądze). Nie można mówić o niezależności nie posiadając pieniędzy. Można mówić, że "oprócz błękitnego nieba nic mi więcej nie potrzeba", ale fakty są takie, że nie ma niezależności bez hajsu. Pieniądze są w życiu bardzo ważne, bo dzięki nim ułatwiacie sobie życie i zapewniacie komfort.

PEWNOŚĆ SIEBIE I SWOJEJ WARTOŚCI. Ta cecha to cecha przywódców, liderów i niezależnych kobiet. Na pewność siebie pracuje się latami. Nie działa to w ten sposób, że budzicie się i macie kaprys być pewną siebie femme fatale. To wymaga pracy. Ja kiedyś byłam bardzo niepewna siebie, ale zmieniło się to kiedy stałam się starsza, przeszłam intensywny wiek buntu i przewartościowałam swoje życie. Nadal pracuję nad sobą, ponieważ lubię we wszystkim dochodzić do perfekcji.

I teraz Was zaskoczę! Nie ma więcej cech niezależnej kobiety! To podstawy, które musicie mieć, aby nią zostać. Jeśli uwolnicie swój umysł to zdobędziecie pewność siebie i będziecie pewne swojej wartości. A gdy to uzyskacie pieniądze będą Wasze, ponieważ umiecie działać i zarabiać. Samorozwój jest ważny w życiu, dlatego wymagajcie od siebie, nawet jeśli nikt od Was nigdy nie wymagał i nie wymaga. Nie patrzcie na innych i ich sukcesy, tylko starajcie się być zawsze lepsi od siebie. Każdego dnia bądźcie lepszymi kobietami, nastawionymi na pracę nad sobą.

Trzymam za Was kciuki. To nie osiąga się w dzień, tydzień, miesiąc. Niekiedy mijają lata, aby zostać tym kim zawsze chciałyście być.

Niezależna kobieta w seksie?

Wiele kobiet nie wie co to znaczy być niezależną w seksie. Moje drogie przede wszystkim musicie wiedzieć jakie są Wasze upodobania, po prostu Wasze preferencje seksualne. Musicie wiedzieć na co się zgadzacie uprawiając z kimś seks, a na co nigdy byście się nie zgodziły. Warto znać swoje seksualne granice. To bardzo ważny element niezależności w seksie.

ANTYKONCEPCJA. Nie ma całkowitej wolności w seksie bez antykoncepcji. Aby cieszyć się pożyciem z partnerem musicie się zabezpieczać, chyba że marzy Wam się dzidzia. Ale zakładam, że na razie nie planujecie potomstwa, więc antykoncepcja to podstawa każdej kobiety. Nie można cieszyć się seksem nie mając pewności czy "wpadniecie" czy nie. Kobiety zabezpieczajcie się, a nie będziecie musiały latać po "pigułki dzień po". Nie jestem ich przeciwniczką ale jest to mocny hormon, a po co Wam to. Wystarczy, że będziecie przyjmowały regularnie pigułki hormonalne z małą ilością hormonów i będziecie mogły cieszyć się seksem. Nie słuchajcie ludzi, którzy mówią, że pigułki antykoncepcyjne są złe. To nieprawda. Wiadomo, że jeśli będą źle dobrane to mogą Wam zaszkodzić, ale ja piszę o prawidłowym stosowaniu, dawkowaniu i dobraniu. Nawet jeśli jesteście przewlekle chore możecie stosować takie tabletki. Zacznijcie mieć świadomość, że te tabletki mają być dla Was, a nie Wy dla tabletek.

Miejcie fantazję! Nie myślcie o tym co wypada, a co nie. Seks ma być przyjemnością a nie karą. Wszystko jest dla ludzi. Bawcie się i korzystajcie z życia, bo ono jest krótsze niż myślicie.

Mam nadzieję, że skorzystacie z moich porad. Żyjcie, rozwijajcie się, nie bójcie się zakładać swoich firm, uprawiajcie seks, kupujcie seksowną bieliznę, bo życie to najlepsze co macie. Korzystajcie.
Tymczasem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz